wie kan me helpen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hanrach, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanrach

hanrach Lid

14 nov 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,
    ik weet niet wat me lichaam wilt vertellen,
    ik heb een curettage gehad op 4 september omdat me me baby niet meer groeide. ben gestopt met bloeden de einde van de maand.
    heb niet meer gebloed. heb rare symptomen gehad gevoelige borsten,
    veel plassen zeker 8keer per dag, bruin verlies, licht in het hoofd. borrelende onderbuik buik. heb sex en neem geen pl, bij de dokter geweest negatief paar dagen geleden getest ook negatief. 4november bloeding gekregen tot 7november. leek niet op een ongesteldheid, elke avond borrelende buik voel lekker warm aan en voel me zwanger. gistere nacht steken met opstaan uit bed, vandaag steek van onderbuik naar vagina(sorry zeet niet hoe ik het anders moet zeggen) kan iemand me helpen. ik heb al veel getypt ik heb lang mme hart niet gelucht , heb deze site ondekt.
    alvast bedankt meiden

2. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Verdrietig dat je je kindje verloren bent :( wat is nu precies je vraag? Je weet pas zeker of je zwanger bent als je een testje doet, het hcg van de vorige zwangerschap is nu echt wel uit je lijf dus als je positief test dan is er echt een nieuwe zwangerschap.

3. hanrach

hanrach Lid

14 nov 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je bericht, ik voel me terug zwanger. er voor dat ik wist dat ik zwanger was gaf het heel lang negatief voelde me zwanger, toen ik 1maand zwanger was gaf me test positief.
    heb terug het zelfde gevoel, of maak ik me lichaam gek mee

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Bij de meeste geeft hij toch met 1 maand positief. Logisch dat het ervoor negatief was.

Ik weet dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden. Ik had Pcos en had dezelfde symptomen als een beginnende zwangerschap. Zou toch maar een test erop wagen 2 weken nadat je sex hebt gehad

5. hanrach

hanrach Lid

14 nov 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje wel :) zal ik zeker doen

Deel Deze Pagina