Hoi meiden, Ik ben vandaag 33 weken zwanger, en maak me een beetje zorgen,ik heb best veel harde buiken, ik herken dat het harde buiken zijn aangezien dit mijn tweede zwangerschap is,bij mijn zoontje had ik ze bijna niet, Nu kan ik al een harde buik krijgen wanneer ik gewoon naar voren ga zitten en weer terug zeg maar,ook heb ik het idee dat de kleine aan het indalen is,zou het daar misschien ook mee te maken kunnen hebben? Herkenbaar? Liefs taart.
Hoi Taart, Heel herkenbaar! Ik ben nu ruim 36 weken en heb sinds 2 weken ook regelmatig last van harde buiken. Het maakt dan niet uit of ik loop of op de bank zit. Ik krijg het dan ook ontzettend benauwd en voel me "raar". Mijn buik wordt dan meteen keihard. Ik ben sinds gisteren overgedragen aan de gynecoloog ivm groeiachterstand en heb meteen nagevraagd of die harde buiken kwaad konden. Ze zei dat mijn baarmoeder alvast aan het oefenen is voor de bevalling en dat het niet erg was. Pas zodra ze regelmatig komen dan moet je aan de bel trekken. Bij mij is het kindje ook al 2 weken ingedaald en ik merk dat ik sindsdien ook meer last heb van harde buiken dus het zou idd ermee te maken kunnen hebben. Groetjes!