Meiden, Ben ongerust. Heb 2 dagen dat ik de baby wat minder duidelijk voel. En beetje zeurderig gevoel in mijn buik. Geen buikpijn, gewoon druk op mijn blaas. Maar nu net ga ik even plassen en heb lichtrose afscheiding. Heb geen sex gehad en niet naar de wc geweest ivm ontlasting. Ook niet gehoest of geniest. Heb net mijn verloskundige gebeld (sta onder controle bij gyn ivm zw suiker en hashimoto, maar mocht de verlos altijd blijven bellen als ik ongerust was..omdat ik nogal onzeker ben door voorgeschiedenis).. Ze stelde me het rijtje vragen: - Gemeenschap gehad: al maanden niet omdat ik niet durf - Ontlasting gehad: vandaag nog niet, wel obstipatie - Getild, zware dingen gedaan: nee stap net uit bed - Aambeien, heb ik wel inwendig, maar dit was echt uit de vagina - Buikpijn: zeurderig gevoel al vanaf week 20 een druk op mijn blaas, maar is geen ontsteking en staat op kweek. Dus het is gewoon spontaan gekomen...kan vaatje zijn wat geknapt is volgens haar. Maar mijn zorg is eigenlijk dat ik de kleine 2 dagen minder goed voel. Wel hele dag door, maar veel minder dan gewoonlijk. Moet wel zeggen, hij heeft wel vaker drukkere en minder drukkere dagen, dus dit is wel 'normaal'. Maar nu met dat rose schrok ik er echt van. Haar advies: hou het in de gaten, komt het terug of wordt het erger dan weer bellen, wil ze me zien. En dat ik hem minder voel zou ook nog normaal zijn nu in deze periode, ben nu 27 weken.....klopt dat?? Ben zoo vreselijk geschrokken!
Het is overgegaan hoor meiden. Was maar 1 malig die roze afscheiding. Kindje voel ik nu ook weer goed. Vanmorgen weer bij gyn geweest voor groeiecho, alles goed.