Beweging kindje voor je bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jebb, 5 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat viel op aan de bewegingen vlak voor je bevalling?

1. Hij/zij bewoog meer dan normaal.

2. Hij/zij bewoog minder dan normaal.

3. Geen verandering / het is me niet opgevallen.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hoi, je leest wel eens dat een kindje voor de bevalling wat rustiger is, wat minder beweegt (ook door ruimtegebrek natuurlijk). Maar je leest ook verhalen dat ze schoppen, zwaaien en zwieren tot na de bevalling (bij wijs van spreke...)

Hoe zat dat bij jou? Merkte jij opvallend verschil voor de bevalling startte?

Bij mijn eerste totaal geen verschil. De tweede is aantal dagen erg rustig geweest en nu erg druk.. maarja, geen idee wanneer die zich aandient natuurlijk haha.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Ik merkte geen verschil! Baby is de hele zwangerschap een druktemaker geweest en was ook tussen de weeën door lekker druk :)

3. Kwebbeltje88

Kwebbeltje88 Nieuw lid

2 jun 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij was altijd erg druk in mijn buik maar merkte de laatste tijd voor de bevalling dat hij rustiger was dacht ruimtegebrek bleef ook wel wat bewegingen voelen maar bleek bij bevalling dat hij 5x de navelstreng om zijn nekje had, was even spannend maar hij is gelukkig kerngezond

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ze was altijd erg druk in mijn buik.
    Naarmate de zwangerschap werd het steeds rustiger. In de 40e week zelfs aan de ctg gelegen doordat ik de baby amper voelde.
    Ctg was goed. :)
    Hier was het dus minder geworde

5. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Bij mij werd ze voor de bevalling rustiger. Wij zaten de maandag voordat ze kwam ter controle op t ziekenhuis omdat ik haar al een dag niet had gevoeld

6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier niet heel veel verandering gevoeld. Wel even bij 39 weken toen ook een ctg gehad was allemaal perfect. En de dagen erna gewoon weer helemaal hetzelfde.
    Tijdens de weeen ook druk aan het bewegen.

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij mij draaide ze de dag voor de bevalling met veel bombarie uit m'n bekken. Was compleet over de emmer.. spontaan bevallen kon imo niet meer.
    Dag erna is ze spontaan geboren..

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik merkte geen verschil, snachts braken spontaan mijn vliezen

9. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Niet veel verandering gemerkt hier. Vooral bij de derde niet, die kwam er trappelend uit:D

10. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik weet nog heel goed, en kan dat ook terug lezen in een sms
    Dat ons zoontje een paar uur voor de bevalling mega druk was.
    ik smste naar een vriendin : volgens mij wilt hij uitbreken
    En 4 uur later begonnen de weeën haha

Bij mijn dochter is me dat niet opgevallen maar die bevalling werd ook ingeleid.

11. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Bij de eerste kan ik me niet herinneren dat ze anders bewoog.
    Deze kleine was wel een dagje rustiger. Wat ik opvallend vond was dat ze zelf s avonds vrij rustig was ondanks dat ik nog een uurtje carnaval was gaan vieren. 16 uur nadat ik weg ben gegaan uit de kroeg is onze dochter al geboren :)

12. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hier ervoor geen verschil gemerkt.
    Tijdens de bevallingen waren de kids gelukkig wel rustig. Zou tussen de weeën door niet nog extra gepijnigd willen worden door een draaiend kind 😇

Nu wel al een paar avonden een druktemaker in tegenstelling tot normaal, maar goed... Als dit een week duurt is het weer 'normaal'

13. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Mijn zoontje was zelfs tijdens de bevalling heel druk! Deed veel pijn :)

14. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik merkte geen verschil... zelfs toen ik tussendoor weeenremmers kreeg tijdens de bevalling om hem wat rust te gunnen trapte hij nog een aantal keer flink.

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier elke keer wat rustiger voor de bevalling.

Deel Deze Pagina