grotere stolsels

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mup, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 3,5 weken gelden bevallen na 24 weken.
    Het vloeien was na 3 weken behoorlijk minder.
    Nu heb ik sinds gisteravond ineens weer heel heftig bloedverlies. Het eerste stolsel dat ik verloor had het formaat van een kippenei ongeveer. nu heb ik vannacht de hele nacht vrij heftig bloedverlies gehad.

Vanmorgen was dat flink minder, maar zodra ik naar de wc ga verlies ik weer behoorlijk wat stolsels en een flinke plens bloed. Het bloed ruikt niet vies.

Kan dit kwaad of is dit normaal.
    Hoop dat dit voldoende info is.

Alvast bedankt!
    Groetjes Mup

2. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Heb nu net weer een grote verloren. formaat kippenei.

Ben nog vergeten te zeggen dat mijn verloskundige denkt dat het mijn menstruatie is. Ben hier zelf niet zo zeker van.

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Mup,

het kan je ongesteldheid zijn inderdaad. Maar het kan ook het laatste restje zijn. Vaak zie je dat als je bloedverlies bijna over is dat het ineens weer toeneemt en vrij veel is, een soort laatste schoonmaak. Dit lijkt me iets logischer omdat het vrij vroeg is voor je ongesteldheid en je nog geen bloedingsvrije periode hebt gehad. Je eerste ongesteldheid kan ook heftiger zijn dan je gewend was. Als je het niet vertrouwt weer even contact opnemen met je verloskundige.

Mirjam

Mirjam

Deel Deze Pagina