Zo dat had ik niet verwacht...dacht dat alles koek en ei was tussen oprah en de obama's en de obama's onderling. Zo zie je maar het zijn ook maar "gewone" mensen.
Ach, het blijft een roddelblad toch? Ennuh, volgens mij mogen ze Oprah erg dankbaar zijn, al die extra stemmen waar zij voor heeft gezorgd...
Aszz ik wou net zeggen, ze heeft flink campagne gevoerd voor Obama! en inderdaad, wat is er van waar?
haha, ik verbaas mij er meer erover dat de eerste reacties hier weer van mensen zijn die zo'n bericht klakkeloos geloven
dat soort dingen moet je niet zo snel geloven , laatste toen bij oprah ,lieten ze artikelen zien dat oprah en dr,phil elkaar haten en ruzie hadden , oprah en dr.phil moesten hard omlachen was niks van waar
Ja, want The National Enquirer is een betrouwbaar blad. Als ik Michelle tegenkom en ze het zelf tegen me zegt... dan zou ik het geloven. Maar alsjeblieft zeg...
Mja ach...boeient. Mijn man heeft ook n hekel aan obama.. euh...ik bedoel oprah En.... "OMG!!! Het zijn dus TOCH echte mensen!!!"