bij mijn dochter bij 17 weken het voelde alsof een vlindertje in mijn buik zat. Alleen wist ik het toen nog niet zeker of zij het was...nu ben ik eens benieuwd hoe snel ik iets ga voelen...kan niet wachten!!!
bij me 1ste zwangerschap voelde ik iets met 16 weken 2de zwangerschap voelde ik het voor het eerst met 13 weken en echt schoppen met 16 weken
Ik voelde ons kindje (eerste zwangerschap) vanaf 18 weken en vanaf 19 weken wist ik het zeker. Sindsdien elke dag!
bij Sam voelde ik eerste bewegingen rond week 15!! heel vroeg voor de eerste maar ik wist het zeker! met 18 weken wassie zo woest dat mijn vriend m ook kon voelen van buitenaf
Is het normaal dat er dagen zijn dat je niets voelt? zo rond deze termijn? Van de week heb ik een hele avond genoten van kleine beweginkjes en nu voel ik vandaag helemaal niets en gister ook amper
Klopt het trouwens dat je je kindje in het begin (dus voor 20 weken) vooral onderin je baarmoeder voelt? Dus maar tot 10cm boven je schaambot uit? Daar voel ik steeds beweginkjes en plopjes, als dat echt het beebje is! Maar net onder mijn navel voel ik nog niks..
Oh, het kan dus toch! Ik voel ook al plopjes v.a. vorige week (15 weken), dacht dat dat pas v.a. 18 weken kon. Maar heb ik dus toch gelijk. Vorige keer pas rond een week of 20, toen herkende ik het niet als baby, dacht dat het mijn darmen oid waren. Had verwacht dat het anders zou voelen, maar nu herken ik het.
Ik heb de afgelopen dagen drie keer iets kriebeligs gevoeld. Ik twijfel nog of het de baby is, maar het is wel op de plek waar het ligt.
Plopjes vanaf 16 wkn en schopjes echter op 21 weken.. Nu voel ik haar niet meer schoppen, ruimtegebrek in me buik dus is het nu enkel elleboog/knietjes tegen de buikwand aan..
Vanaf 17 weken dacht ik iets te voelen maar het was nog heel lichtjes en alleen s'avonds. Nu ben ik 19 weken en voel ik ze duidelijk friemelen en dit door de dag. ( het zijn er 2)
Ik voelde het voor het eerst rond de 14 weken, maar heel af en toe. Nu blijk ik ook een heel bewegelijk kindje bij me te hebben. Vanaf 18 weken voel ik het dagelijks en de afgelopen dagen steeds duidelijker. Maar mijn verloskundige zei dat je het pas 'moet' voelen bij 24 weken. Alles daarvoor is mazzel
Op 16 weken een eerste plopje gevoeld. Moest een paar dagen erna naar de gyn en die zei dat dat inderdaad de eerste bewegingen waren. Daarna ook veel belletjes gevoeld. Gisterenmorgen voor het eerst een harder schopje gevoeld langs buiten Gisterenavond ook nog eentje tijdens het strijken. Maar voor de rest is het vooral een gefriemel in m'n buik
Ik voel de laatste dagen idd ook meer 'gefriemel' dan geschop of geplop ofzo. Waarschijnlijk is dat dan je kindje die zich omdraait ofzo?
HOI DAMES! Ben afgelopen maandag voor me 20weken echoo geweest,en alles WAS GOED! SUPER ! GEEN AFWIJKINGEN TE ZIEN! Nu zei ze dat mijn placenta aan de voorkant ligt,dus t wat langer duurt dat ik wat voel,zo rond de 22weken. Maar nu een uurtje geleden voelde ik volgens mij de kleine! Raar gevoel,idd zo.n plopje onderin me buik,zou t de kleine zijn? owww spannend! zal niet lang meer duren denk ik! owja,we verwachten een JONGEN! ONS KLEIN MANNEKE! LIEFS SUZANNE