Hormonen doen een hoop (denk ik)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Me and, Aug 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me and

Me and Actief lid

Jun 8, 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Vorige week heb ik een positieve test gehad. De dag erna omdat ik niet zeker was toch nog een test gehaald en ook zwanger :D
    Helemaal happy.
    Toch ook nog een beetje onzeker, omdat ik niet (nog) heel misselijk ben af en toe van die vlagen maar is ook met seconden weer weg. Wel mijn darmen die van slag zijn.
    Woensdag ben ik 6 weken als het goed is en krijg ik een echo. Ook daar onzeker over: wat als er niets te zien is...????
    Kennen jullie die gevoelens en gedachten? Hormonen....
    Ben ook elke ochtend om 6 uur wakker en dan moet ik nodig naar de wc voor grote boodschap. En 's middags een beetje moe naar meer ook niet.

Soms zoals vorige week voel ik mij heel erg zwanger maar soms ook totaal niet. ;)

2. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    gefeliciteerd!

3. leutjj

leutjj Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik ken het gevoel wel, je gelooft haast niet dat het echt zo is Tot je het ziet.

4. Me and

Me and Actief lid

Jun 8, 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Ben ook heel benieuwd! ;)

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Gefeliciteerd!

Snap je helemaal!!! Veel plezier woensdag :)

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Heeel herkenbaar hoor meid! Ik heb ook bijna geen kwaaltjes, maar toch een mooi kloppend hartje gezien!

7. Me and

Me and Actief lid

Jun 8, 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Fijn om te horen dat het zo herkenbaar is. Je wordt zo onzeker, soms zou je wel eens misselijk willen worden om die bevestiging te hebben ;);)

Benieuwd naar woensdag of er al iets te zien zal zijn!

8. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ontzettend herkenbaar!! Hier precies hetzelfde :)

9. Me and

Me and Actief lid

Jun 8, 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Gelukkig! Hoe ver ben jij Sempje?

10. Sempje

Sempje Niet meer actief

Vorige week positief getest, ben zondag 6 weken!
    Dus we lopen ongeveer gelijk op :)
    Hier ook weinig symptomen, ben wel eerder moe 's avonds, mijn borsten doen regelmatig pijn en soms voel ik me na het eten even een beetje misselijk.
    Ik heb in het verleden een MA gehad en merk dat ik daardoor nog onzekerder ben als in mijn vorige zwangerschappen (waarvan 1 goed is gegaan en de ander dus helaas niet).
    Oh ja, mijn darmen kunnen ook nogal rommelen 's nachts.
    Als je het zo opsomt lijkt het nog aardig wat, hahaha. Maar het grootste deel van de dag voel ik mij echt opperbest.
    Ik houd mij er maar aan vast dat het wel of niet hebben van symptomen geen graadmeter is voor hoe een zwangerschap verloopt.
    17 september eerste echo, kan niet wachten. Dan weet ik iig waar ik aan toe ben.

11. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Het wel of geen symptomen hebben zegt niks over de zwangerschap hoor... Ik had ook geen symptomen en zie mijn banner, mijn meisje ligt heerlijk boven te slapen ;)
    Het maakt je wel onzeker he, dat had ik ook heel erg! Ik heb in het begin een paar keer gezegt 'was ik maar misselijk ofzo, dan voelde ik me tenminste zwanger'.

Geniet van je zwangerschap!

12. Me and

Me and Actief lid

Jun 8, 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Wat leuk Sempje! Spannend hè?
    Ik voel mij ook verder helemaal prima. Wel eens moe maar meer ook niet. Ergens ook blij maar ook onzeker.
    Vervelend dat jij nog onzekerder bent. Snap ik, maar het gaat gewoon goedkomen! ;)

Miekoe, ik weet dat het niets zegt over de zwangerschap maar je laatste zin denk ik wel eens :D Maarja we zullen zien woensdag. Heel spannend. Een stille hoop dat het hartje te zien is... ;)
    En gefeliciteerd met de kleine meid! :D

13. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Gefeliciteerd! Ik had ook weinig symptomen en heb ook meerdere keren getest. Zelfs de moeders voor moeders test was voor mij een enorme opluchting omdat ik maar niet het gevoel had dat het echt was. Na de eerste echo was dat helemaal voorbij. Niet druk om maken!

Share This Page