Dit is nu de 2e keer dat ik er last van heb... Sta in de keuken een tostie te maken... beginnen me benen en handen te trillen als een gek... nu met typen ook... me tostie lig nog in de tostie apparaat en dag gelijk ff na de pagina toe... Help!!!!! wat kan dat zijn...???? ik ga nu weer ff na me tosties kijken
ik heb dat ook wel eens gehad.. bij mij ging het ook een beetje gepaard met een paniekerig gevoel... meschien maak je je iets te druk of is je bloeddruk telaag.. of je hebt gewoon verschrikkelijke hongen
druk maken doe ik niet, en me bloeddruk is juist ietjes te hoog.... en honger heb ik de hele dag door.... maar als ik blijf trillen heb net me tostie op en als om 2 uur nog niet over is of minder is geworden bel ik ff op....want maak me dan wel geen zorgen maar weet dat ik ook ijzer te kort heb en eiwitten in me urinie heb en denk zelf dat het daar vanaf komt... maar durf het niet zeker te zeggen...
je zegt dat je bloeddruk iets tehoog is dat je ijzer tekort heb en eiwitten in je urine.. zou toch even bellen als dat je gerust steld
klink heel apart maar nu heb ik er geen last meer van.... voel me handen nog wel tintelen maar je ziet het niet mer trillen...