Hoi meiden! Even in het kort... Loop sinds week 12 bij een bekkenverpleegkundige, hoef nu niet meer heen, omdat zij niks meer voor me kan betekenen. zit nu ook al 3 weken in de ziektewet. Als ik een stuk moet lopen of bijv. 2 uur moet staan kan ik niet meer van de pijn, pijn bij de ribben en ik de rug, als ik een tijdje gezeten heb gaat het wel weer, maar het is gewoon ontzettend frustrerend dat ik niet eens meer een uurtje kan lopen!! Ik ben nu 20 weken zwanger, moet dus nog wel even.... Heeft dit te maken met de bekken? Of zou het wat anders kunnen zijn? Heb donderdag ook weer een afspraak bij de huisarts, maar ben bang dat die hier ook weinig aan kan doen
Ik heb ook veel bij een bekkenfysio gelopen en ben daar nu ook weg omdat ze niets meer voor me kan doen. Wat ik vaak aangaf is dat ik pijn in mijn rug had (beetje in het midden, en van daar naar mijn onderrug toe) en dan zei ze steeds "dat komt omdat je aan het compenseren bent" . Dus de bewegingen die ik dan maakte en waarbij ik mijn bekken te zwaar belastte, die ging ik vanzelf anders doen, zodat ik mijn bekken minder belastte, maar daardoor spieren aan het werk ging zetten die daar eigenlijk helemaal niet voor bedoeld waren.... Dus het zou best kunnen dat het met je bekken te maken heeft, of met compensatie dus. Maar pijn bij je ribben, dat is wel een heel eind uit de richting Is het wel aan de achterkant? Je zou namelijk ook een blaasontsteking of urineweginfectie kunnen hebben, daar voel je pijn van op die hoogte. Dus ik zou zeker naar je huisarts gaan en je klachten voorleggen!