Ben bijna 10wkn zwanger en kan alleen ma slapen slapen slapen en misselijk en chaggy zijn pff ook ni fijn voor mijn relatie.. sorry moest het ff kwijt. Nog meer vrouwen di zich zo voelen?
Wie heeft je verteld dat zwanger zijn leuk was dan? Meestal zijn het eerste en laatste trimester het pittigst, de meeste vrouwen voelen zich het best in het tweede trimester. Dat komt nog voor jou, dus hopelijk voel je je dan beter.
Volgens mij is dat vrij normaal rond die termijn. Gaat allemaal weer over, over een paar weekjes nog heel even volhouden. Tot aan de laatste paar weken, dan komt het dubbel zo erg terug. Bij mij in ieder geval..
Ik snap wat je bedoeld. Mijn zwangerschappen lopen helaas ook nooit van een leijendakje. Tis deze keer zelfs al zo dat ik vandaag al door de arbo de rest van de zwangerschap 100% ben ziek gemeld voor mijn eigen functie van verzorgende IG. Mijn advies leg je er bij neer en vecht er niet tegen. Die vermoeidheid wordt met een paar weken wel weer beter. het gaat zoals het gaat maar probeer van de leuke dingen te genieten. T is echt hoe cliche ook de moeite waard en straks ben je alles weer vergeten als je je kleintje in je armen hebt.
Ik vind vooral de kilo's vreselijk nu al plus 9!😡 en 14 weken bijna Nou kom ik altijd in t begin heel veel aan en de laatste weken nog een paar kilo maar ohh wat haat ik het! Ik ben zoo dik nu al en overal dik😅
Ik heb echt geen fijne herinnering aab m'n eerste zwangerschap. 38 weken ellende. Deze zwangerschap gaat iets beter, maar alsnog voel ik me dik, moe, pijn hier en daar. Bah, zwanger zijn is niet leuk
Herkenbaar! Ik vond er met die termijn ook echt niks aan (terwijl ik echt heel weinig te klagen had/heb). Inmiddels vind ik het echt wel leuk! Ik geniet van het gebuitel en getrap in mijn buik. Ookal zit ie soms een beetje in de weg (sokken aandoen enzo). Hopelijk komt dat voor jou ook binnenkort!
ik herinner mij van mijn 2 zwangerschappen dat ik ook zoooo moe was en echt een heks,, door de hormonen voor die eerste 12 a 13 wkn,, daarna trok het gelukkig allemaal bij,, niet meer zo moe je lijf moet zoo wennen aan de hormonen, het komt echt allemaal goed
Haha roze wolk my ass!!! Gelukkig is dit mijn tweede kindje en weet ik dus dat alle clichés kloppen, je wordt echt verliefd op je kindje!! Als ie er eenmaal is dan...maar nu is ie gewoon een klein parasietje dat heilig is en niks mee mag gebeuren
Ik ben nu 15 weken en sinds een paar weken begint het beter te voelen. Deze zwangerschap was heel gewenst en dat was tot 6 weken, hierna was het een ramp. Geen roze maar een zwarte wolk ik vond er niks meer aan en wilde zelfs niet meer zwanger zijn en ook nog eens 24 uur per dag misselijk, zelfs als ik s nachts wakker werd. Ik vond niks meer leuk. Slapen deed ik ook heel slecht. Ik dacht echt dit komt niet meer goed. En gelukkig een paar weken geleden kwam de omslag langzaam. Dus ik hoop voor jou dat je je binnenkort beter gaat voelen.
Ik ben nu 10 weken en 3 dagen , verlies al vanaf 7 weken dagelijks bloed ( bloeddruk is gedaald naar 90/50) ben elke dag moe, duizelig en als ik iets de druk doe loop ik leeg . Heb alle kleuren bloed gezien , roze, rood, vuur rood , donker rood , bruin , zwart en zit nu te wachten op pimpelpaars met goud randje . Elke dag bang dat het de laatste dag is . Dat is tot nu toe mijn zwangerschap , dolle pret dus (not) Moet nog 30 weken en wil graag in winterslaap
Zwanger zijn is ook (niet altijd) leuk. Ik kijk ook vol bewondering naar de sterren die hoogzwanger nog op hakken lopen en er fantastisch uitzien. Ik ben al blij als ik mijn veters weet te strikken van een paar gymschoenen die als enige zorgen dat ik nog kan lopen zonder rugpijn. De eerste 14 weken was ik doodmoe en misselijk. De verloskundige zei eerst. Met 12 weken wordt t beter. Toen met 14 tot 16 weken. Ik heb me precies 2 weken goed gevoelt, van de 14e tot 16e week. Daarna kreeg ik last van pijnlijke en harde buiken, waardoor ik veel rust moet nemen en veel plat lig. Ook is de vermoeidheid weer terug. Vanaf 26 weken voel ik me iedere dag weer wat slechter. Veel rugpijn, maagpijn, doodmoe maar slecht slapen, ademnood. Opnieuw misselijk met overgeven. Deze zwangerschap heeft weinig weg van een roze wolk. Bij mijn eerste zwangerschap werd het inderdaad beter na de 12 weken, maar helaas is dat geen garantie. Gelukkig houd ik mezelf voor dat het tijdelijk is. En ik kan gelukkig ook nog genieten van de momenten dat ik de kleine voel bewegen en het geen pijn doet. Maar zwanger zijn vind ik geen pretje
Nou. Hier hetzelfde hoor. Geniet nergens van. Moe, 24 uur per dag misselijk, chaggy en buikpijn. Bijna 11 weken nu.
Herkenbaar. Begin mij nu een week te voelen. Dit komt denk doordat ik minder werk i.o.m. huisarts. Geef nog steeds over en misselijk. En last van bekken. Maar nu ik minder werk kan ik meer rust nemen.