Graag zou ik van jullie willen weten of jullie snel een stevige buik kregen of dat het juist wat langer duurde?? Hier nu 5 weken zwanger nog niet veel veranderd maar merk wel dat mijn broeken al pijn gaan doen aan mijn buik.. Vooral naarmate het later op de dag wordt... Ben zwanger van ons 2de kindje misschien scheelt dat ook al wel?
Hier ook flink overgewicht en 11 weken zwanger. Ik zie nog bijna niets. Ik voel het wel al wat, maar ik heb van mezelf een richeltje en daaronder wordt het wat dikker. Maar volgens mij is het ook meer aanleg dan gewicht of bouw. Gefeliciteerd!
Hier ook flink overgewicht, liep met 10 weken al in positiekleding maar je zag het pas echt met een week of 23, hier eerste kindje.
Ik ben wel stevig, heb zeg maar wel overgewicht maar niet dramatisch ofzo. Vorige week kreeg ik nog de vraag of ik wel zeker wist dat ik al zo lang zwanger ben.. Bij mij zie je iig met gewone kleding niet veel, met positiekleding wel. (vorige week kon ik mijn eigen spijkerbroek nog aan) Maar vooral in het begin was het wel fijn, je buik gaat toch opzetten en dan is het lekekr als je kleding wat ruimer zit!
Thnx voor jullie reactie... Hier pas 5 weken zwanger maar mijn buik begint al op te zetten door de darmen haha
Hier ook ontzettend last gehad van mijn darmen. Met 7 weken ook een positiebroek gekocht, want kon alleen nog leggings verdragen. Nu kan ik weer mijn gewone kleding aan, want darmen hebben een beetje hun plekkie gevonden!