Dag dames, vandaag eerste echo gehad, helaas niet heel positief. Ik moet volgende week weer terug in de hoop dat er dan wel een vruchtje zit... Kan alle kanten op... 😞 wat is jullie ervaring? Alvast bedankt!
Wat je zelf al zegt: kan alle kanten op. Vaak is er met 6 weken al wel wat te zien, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Het kan heel goed dat er volgende week wel iets te zien is. Succes!
Ik heb dit net gisteren ook gehoord. Ook een krappe 6 weken. Ik mag de 29ste weer. Heb je er ook een foto van? Dit is de mijne en de reacties op mijn topic waren dat het toch nog vaak goedkomt. Afwachten dus
Nee ik was zo teleurgesteld dat ik het niet wou.. Wat balen zeg! Kon je niet voor kerst voor een nieuwe echo? Ik ga de 23ste... Dat word een lang weekend. Ik hoop voor ons allebei dat het goed komt! Veel sterkte
Dit was mijn echo, je ziet iets erin, maar moet ook zeggen als ze het apparaat anders zette je niks zag. Verder bleken het er bij mij 2 te zijn ( achteraf dan) miskraam 5 dagen na echo van 1 van de 2
Hoever was je op deze foto als ik vragen mag? Ik lees dat je nu 7 weken bent. Is alles nu goed? Fijne zwangerschap!
Ik had een echo met 5w5d (bleek achteraf) en daar was een vruchtzakje met dooierzakje zichtbaar. Misschien ben je minder ver dan je denkt? Ik zal voor je duimen meid!
Wat kan het toch verschillen, ik had eergisteren de echo en zelf dacht ik echt 7weken te zijn, volgens de gynaecoloog was ik volgens haar 5,5weken zwanger, op de echo een vruchtzak met baby en kloppend hartje te zien, wel vreemd dan want als jullie dan 6weken echo hebben gehad dat er dan nog vrij weinig te zien was.
Dat is jammer. Ik zit er thuis nog naar te kijken en zie toch wel iets. Ik kan pas na de kerst terecht. Veel succes en ik duim voor je.
Op de echo was ik 5.5 of 5.6 weken Alles op dit moment goed maar wacht nog wel even tot de 12 weken, heb 1 van de 2 verloren. miskraam, waardoor het nog al een schok was dat er nog 1 zat. Bloed nog van de miskraam dus de angst dat de ander ook stopt is groot Hoop voor jou natuurlijk dat de echo gewoon wat vroeg was en volgende week een prachtige echo te zien krijgt
Hoi kimberly, Ik moest even op je reageren, want ik heb hetzelfde gehad in oktober dit jaar. Met 5/6 weken een miskraam en bij de nacontrole bleek er nog een kindje te te zitten van 6/7 week met kloppend hartje. Een vanishing twin dus. Met die tweede gaat het tot nu toe steeds heel goed! Na de echo heb ik nog een week nagebloed. Ik begrijp dus je spanning maar al te goed! Misschien kun je wat hoop halen uit dit positieve verhaal. Ik kan ontopic niet zoveel zeggen. Ik wil TS wel veel sterkte wensen de komende tijd, hopen dat je het met niet al te veel spanning doorkomt en terugkomt met een goede uitslag.
Jeetje meis, ik heb al meerdere topics van jullie gelezen wat hebben jullie al verschrikkelijk veel meegemaakt. Ik hoop zo dat het goed komt ik kan niks over het topic zeggen maar wilde je even heel veel sterkte wensen
Heel veel sterkte met afwachten. Welke termijn was je precies? Het kan zo vroeg ook echt nog goedkomen.
Bedankt voor je berichtje, ben helemaal vergeten om de posten. De 23ste zagen ze een vruchtje en hartje! Ik had het eigenlijk niet verwacht maar wel heel erg op gehoopt. Nu hopen dat alles goed blijft gaan, maar dat is erg lastig voor mij... Ben blij als de 12 weken voorbij zijn
Wat super! Gefeliciteerd. Ik mag maandag eindelijk. Nog geen miskraam dus ben benieuwd. Ben inmiddels wel steeds erg misselijk maar ik begreep dat dat bij een MA ook kan. Afwachten dus maar.