Bewegingen 3e of volgend kindje met 4 mnd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suuske25, 19 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuske25

    suuske25 Actief lid

    22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

    Wanneer voelden jullie bewegingen bij jullie 3e kindje (of 4e of..) ?? Bij mijn eerste was het al met 16 weken, 2e weet ik even niet meer zo en nu nog niks :)

    Ik lees veel dat je het eerder zou kunnen voelen bij een volgend kindje, ligt natuurlijk ook aan waar je placenta ligt enzo. Die ligt bij mij nu niet aan de voorzijde dus ik zou haar al kunnen voelen.

    Benieuwd naar jullie ervaringen ;);)
     
  2. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Bij mijn 3e voelde ik het met 14 weken en nu bij de 4e al af en toe vanaf 12.5 weken. De eerste voelde ik bij 24 weken (voorliggende placenta) en de tweede bij 16.

    Voel jij al iets?
     
  3. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Kan best hoor! 1e voelde ik met 14 weken en 2e met 12 weken.
     
  4. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Bij de eerste 2 weet ik het niet meer, derde met een week of 17 of 18, dit keer al met 10,5 weken. Dacht dat het niet kon, maar VK zei met de echo dat het heel goed kon omdat het kindje koprollen achteruit maakte en heel druk was, en omdat het dus de vierde is. Vanavond was het zelfs zo duidelijk 1 keer, ik denk dat het zelfs van buiten te voelen was geweest. Het is nog niet zo heel vaak hoor, maar zeker eens in de twee dagen dat ik echt beweging voel (ben nu 11.3 weken zwanger)
     
  5. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Eerste met ruim 20 weken (voorliggende placenta), tweede met 17 weken, derde met 18/19 weken.
     
  6. suuske25

    suuske25 Actief lid

    22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    @Joolel : nee ik voel nog niks :)
     
  7. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hier ook steeds vroeger. Nu denk ik al net voor de 12 weken. Meer soort gevoel dat er iemand in de baarmoeder langs de kant veegt maar overduidelijk de baby :)
     
  8. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    @suuske25 ik weet dat met de eerste ik het door de voorliggende placenta vaak alleen aan de zijkant voelde. Toen ik zwanger was van de tweede schrok ik me wild. Ik was helemaal niet gewend dat ik zo erg voelde dat een baby bewoog in mijn buik. Bij de derde kwam de placenta uiteindelijk ook voor een groot deel aan de voorkant, dus voelde het vooral aan één kant van mijn buik en onderin. Dat je het minder/nog niet voelt door de ligging kan heel goed. Ik vond het verschil echt heel groot.
     
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    1e met 21 weken (placenta voor), tweede bij 16 weken (placenta achter) en de 3e met 20 weken (placenta voor).
     
  10. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    De eerste voelde ik met 17 weken.

    De tweede met 14 weken en ook gelijk al elke dag!

    En deze heb in afgelopen weekend 1 x gevoeld en sindsdien niks meer.

    Alle drie de keren placenta achter.

    En nu ik me eindelijk weer goed voel, meer energie, niet meer misselijk e.d., denk ik 'ben ik nog wel zwanger?' :rolleyes:
    Maar heb het afgelopen maandag echt nog alive and kicking mogen aanschouwen :)

    Maar ik zit echt te wachten op elke dag kriebeltjes en plopjes.
     
    Joolel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina