Net gestopt met de pil...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dochter2009, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Beste allemaal,

ik ben nu sinds een paar weken gestopt met de pil. Ik zit nog in mijn eerste cyclus, nu op dag 14. Ik zou dus rond deze dagen mijn ovulatie moeten hebben. ik weet dat het nog onregelmatig kan zijn in het begin (wat ik helemaal niet leuk vind :) ), maar ik heb nu al 2 dagen steken in mijn rechter onderbuik. Het zijn niet mijn darmen, voelt als een soort van ongesteldheidskrampje, maar dan net even anders. Ik doe vanaf maandag ovulatietesten om in ieder geval mijn ovulatie niet te missen, heb een zwangerschapstest gedaan die negatief was... maar nog helemaal niets...

wie herkend deze kramp/steekjes? Liefs Dina

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Dina,

als je op dag 14 van je cyclus zit heeft een zwangerschapstest geen zin. Het zou kunnen dat je je ivulatie voelt, maar het kan ook gewoon een pijntje tijdens je cyclus zijn. Voor innesteling is het ook nog te vroeg om dit te voelen, dus het is gewoon even een kwestie van afwachten.

Groetjes Brigitte

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai birgitte, dank je wel voor je reactie. ik hoop dat mijn ovulatie op gang komt in ieder geval. Eigen is het allemaal gewoon geduld hebben:) maar het is wel lastig als je het zo graag wilt...
    hebben de ovulatietesten echt zin? ik doe het elke dag om 11.30, tot nu toe nog allemaal negatief.

groetjes Dina

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Blijf ze maar proberen, dan krijg je hopeloijk wel wat beter inzicht in je cyclus, mochten ze n een par cycli nog niet ositief worden, maar je wordt wel ongesteld, werkt het niet voor je en kun je het wellicht beter laten zitten, want het is anders best duur. Maar dat moet je zelf maar even bekijken natuurlijk

Groetjes BRigitte

Deel Deze Pagina