bewegingen in bovenbuik

Discussie in 'De lounge' gestart door tresje, 5 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik weet niet waar je aan denkt, maar tumoren doen je buik niet bewegen en ze bewegen zelf ook niet. Dus in die hoek hoef je het niet te zoeken, tenzij je andere symptomen hebben die op iets ernstigs zouden kunnen wijzen: buikpijn, veranderd ontlastingspatroon, bloedverlies, nachtzweten, veel gewicht verliezen of juist ineens heel erg aankomen, geen eetlust, enz.

Je buik kan bewegen door je darmen. Dat is heel normaal, iedereen heeft dit wel eens. Door bepaald voedsel kan het tijdelijk erger worden. Als je last hebt van overtollig lucht in je maag en darmen, dan zijn hier bij de drogist wel middeltjes voor te vinden, zoals Rennie Deflatine.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik heb een hele tijd een trillende spier gehad op de plek van mijn hart. Ik werd er super angstig van. Ik dacht dat ik steeds een hartoverslag had.
    Mijn fantasie ging op de loop en voordat ik echt naar de huisarts ging was ik al zo angstig dat ik mezelf in een paniek had gepiekerd.

Achteraf was het gewoon een tussenribspier die trilde. Ik was begonnen met een plank challenge en die spier was gewoon overbelast.

TS...ik snap je helemaal...dat je bang bent en graag wilt weten of mensen het herkennen ( ik ben een hypochonder )
    Wat jij omschrijft klinkt echt volkomen onschuldig. Maar als je jezelf gek maakt en het lastig is om echt te geloven dat je niks hebt moet je echt even naar de huisarts. Voordat je jezelf gek maakt voor niets. Dat doe ik nu ook...ik loop er niet langer dan een paar dagen mee. Anders word het alleen maar erger in je hoofd.

Deel Deze Pagina