heerlijk weer! wat gaan jullie vandaag doen? wij gaan lekker in de tuin chillen ijsje erbij en vanavond bbq
Naar de stad even sandalen kopen voor mijn zoon. Door het slechte weer de afgelopen tijd durfde ik het nog niet aan. En morgen gaan we met familie bbq'en
Bijkomen van ziek zijn en verder even rustig aan doen. Weekend zal wel druk worden en ik wil me helemaal fit voelen
Straks lekker naar de speeltuin en vanavond chillen op balkon met een drankje. Voor nu alvast voorbereidingen voor morgen treffen want we gaan naar Speelland de Beekse Bergen
Onze zoon logeert bij opa en oma en gaat een dag naar de klimduin in schoorl. Wij gaan zo lunchen met onze dochter en vanmiddag gewoon in de tuin. Na het eten nog de moestuin in, lekker rustig dagje.
Vanochtend al gesport, nu een shakeje drinken in de tuin. Straks buiten lunchen, dan naar de ijsboerderij fietsen voor ijs en kaas 😬 Eieren kopen bij de boer verderop en vlees voor de bbq bij de slager. Daarna naar het strand ( 5 minuten fietsen ) en vanavond bbqen. Later op de avond cocktailavond 💃🏻
Om 17 uur werken (horeca) Tot die tijd aan het ruimen; tuin in orde maken. En hopelijk nog een middagdutje met de kleine maken.
Lekker in de tuin met de zandtafel spelen, genieten van de zon, wat lekkere dingetjes maken. Vanavond ga ik met vriendinnen een escaperoom doen.
Man moest halve dag werken. Heb vanmorgen het huis gepoetst en ben met de was bezig. Vanmiddag in de zon met een boekje. Vanavond een flink stuk lopen.
Vanmorgen paar uurtjes gewerkt en vanmiddag weinig in de planning. De kinderen zijn voor amelijk buiten aan het spelen en komen af en toe binnen om wat te eten en te drinken. Straks even lopend een paar boodschappen doen en een ijsje halen. Mijn man is nu bezig de boot in het water te doen en klaar te maken. De rest van dit weekend staat werken en varen op de planning. Maar vandaag lekker aanrommelen.
Werken helaas! M'n dochter blijft bij oma slapen vannacht, dus vanavond wel lekker relaxen in de tuin.
Vandaag in de tuin chillen...waterbalonnen gevecht en vanavond op visite bij vrienden. Gister al naar het strand, morgen naar spoorwegmuseum en zondag naar een speelboerderij, dus ff niks vandaag overdag.
We zijn gisteravond teruggekomen van 6 dagen Parijs dus ik ben aan het wassen en opruimen. Mijn zoon speelt in de tuin met de buurjongens. Heb totaal geen plannen vandaag, alleen nog even naar de winkel.