Ik ben flink verkouden en heb sinds 2 dagen hooguit een uur geslapen. Nu ben ik helemaal gebroken; in slaap vallen zit er echt niet meer in. Wat moet ik nou, een slaappil (temazepam) innemen, ik heb er nog een paat liggen. Of beter maar niet slapen dan? Ooooo ik word gek van slapeloosheid
Ik zou echt niet zonder overleg met een arts nu temazepam innemen, straks word je baby er ook suf van en is het gevaarlijk. Als je temp. boven de38graden is zou ik pcm innemen, ff de HAP bellen ivm zwanger en koorts. Anders warm/heet douchen zodat je lekker kunt stomen, zoutwaterdruppels halen voor je neus, warme thee drinken om lekker rozig te worden en als je ook begint te hoesten is het ook goed voor het slijm. Een ui gensneden naast je bed voor meer lucht en voor derest kun je helaas niet zoveel doen. Beterschap!
Ik persoonlijk zou er niks voor nemen en het proberen rustig aan te doen en goed uit te zieken. Ben net zelf 2 weken ziek geweest en geopereerd en daardoor ook amper geslapen omdat ik alleen op re-zij kan liggen en die slaap komt wel weer denk ik. Maar slaapmiddel zou ik zo niet even pakken. Beebje krijgt het toch ook mee.....
Dit topic had ik vanochtend geopend na twee nachten niet kunnen slapen en jullie geloven het niet, heb nog steeds geeneens een minuut geslapen. Ik zit nu in zo'n vicieuze cirkel, niet slapen, knallende koppijn waardoor ik me niet kan ontspannen, niet ontspannen betekent helemaal niet kunnen slapen en dus nog meer koppijn en helemaal niet kunnen ontspannen en daardoor helemaal niet in slaap komen enz. enz. Ik heb net hap gebeld en de arts zei dat ze liever niet hebben dat ik een slaappil neem. Ik moet het nog een nacht zo proberen vol te houden en anders morgen toch maar een gaan nemen. Gelukkig heb ik een lieve man die me helpt want ik heb nog een drukke peutertje thuis. Het is zo zwaar allemaal !!
Ik weet niet of je iets "hebt" met homepathie, maar dat heeft mij de afgelopen week enorm geholpen! En dan bedoel ik niet een middeltje van VSM ofzo, maar naar een echte homeopaat gaan en die persoon maakt dan aan de hand van een anamnese een middel voor je. Ik kon ook al enkele nachten niet slapen en zat ook in de welbekende cirkel....., sinds ik het middel heb slaap ik heerlijk en kom ik zelfs uitgerust uit bed! Sterkte ermee....
Dit is de eerste keer in de gehele zwangerschap dat ik slaapprobleem heb. Tot nu toe heb ik heel erg goed geslapen. Ik weet ook van mezelf dat als ik nou eenmaal in slaap val dat het wel goed komt. IK hoop zo dat ik zo lekker in een diepe slaap struikel om pas morgen in de middag wakker te worden. Heb dat zo nodig he, maar dan wel zonder zo'n gevaarlijke slaappil. Daar heb ik eerlijk gezegd helemaal geen zin in, maar ik denk dat ik wel moet zo. Dank je!