Dames, De afgelopen weken heb ik al een paar keer een ctg gehad ivm minder leven voelen, laatste keer was afgelopen maandag.. drie keer raden telkens als ik daar ben beweegt de baby goed.. Nu ben ik gisteren gestript, en sinds vannacht de baby niet meer gevoeld.. wat moet ik nu wil niet weer bellen omdat ik me echt een zeur voel. Maar zit nu te huilen van de stress.. Ik heb al wat zoets gegeten, gelegen met mijn handen op de buik maar niks... liefs beebielove
Gewoon bellen als jij je onzeker voelt, maar 1 nachtje niet voelen lijkt me niet erg? Je moet de baby 10 x per dag voelen niet 10 x per uur..
Oh meis, bellen hoor! Je bent echt geen zeur! Gaat om je kindje! Alleen maar fijn dan een extra ctg! Heb je al gebeld?
Dankjewel meiden, ik had t dus na het plaatsen van het berichtje n keer gevoeld.. dus heb niet gebeld. Rustig is het wel in mijn buik.. mr jah dat is het al tijden, nu kan ik iig weer paar uur door...
Goed dat je gebelt hebt. Zeiden ze nog iets verder erover? Bij mij helpt het vaak om wat warme melk o.i.d. te drinken.
Nee zeiden verder niks was iets meer ontsluiting dan gisteren en iet meer stug... Mr deze keer gren bloedverlies ( weet niet of dat teken is, had ik gisteren wel). Dins gesprek voor inleiding in zkh.. Hoop zo dat beeb vanzelf komt!! Voel nu nog niks alsin krampen oid dus denk weer teleurstelling thnks voor jullie morele steun
Toevallig is mijn zus gisteren ingeleid met 38.5 Ze voelde de baby ook maar 1x per 24 uur heel licht schoppen. Was al 2x voor een ctg geweest en toch maar ingeleid. Beter het zekere voor het onzekere want je hoort soms enge verhalen Gewoon bellen dus als je onzeker bent, en liever dat ze maatregelen nemen voor de zekerheid..