Hier gaat het ook los in mijn buik, , echt super vervelend soms eergisteren werd mijn buik helemaal een punt en het deed zon zeer!!!! Kon er niet aanzitten, en later zag je het langzaam naar beneden gaan, was wel leuk om te zien, maar wel super gevoelig! En dan ben ik nog maar 27 weken ... En het word steeds drukker in de buik want zelfs als ik loop beweegt ie!! Hhah
Ik had dat aan het einde ook en kreeg van iedere beweging een harde buik. Zijn kontje lag tegen mijn rib, die hij wel 100x per dag even lekker daar tegenaan wreef. Na de bevalling nog zeker 2 maanden een gekneusde rib gehad. Mensen zagen ook vaak zijn kontje helemaal omhoog komen. Vooral de laatste 2 weken was ik er helemaal klaar mee, toen was ik ook tonnetjerond en kon ik echt niet meer lekker vooruit. Moet zeggen dat ik het nu soms heel erg mis Niet schuldig voelen hoor, het kan nou eenmaal pijn doen en dat mag je gerust zeggen.
Nou... Ik heb dus precies hetzelfde de laatste paar dagen! Ik begon me al zorgen te maken... . Het is bijna alleen maar 's avonds, maar hij/zij beweegt echt absurd grof... Lijkt wel of hij in een hoek van 90 graden ligt met gestrekte benen... Pff! Mijn ribben zijn helemaal beurs en maagzuur is ook weer volop terug.
Hij beweegt hier ook erg veel sinds een aantal weken en soms vind ik het ook wat lastig, het is soms zo erg dat ik er buikpijn van krijg.
mijn buik trekt ook helemaal scheef, aan 1 kant helemaal zacht en soepel en dan steekt er links een hele bult uit. Een gek gezicht en ook pijnlijk.