Hallo allemaal Ben een beetje angstig om het volgende. Voel de baby de laatste dagen minder, heb soms wel een steek bij het schaambot zou dat eventueel de kleine ook kunnen zijn? Of is het zo dat de kleine nog wel gewoon beweegt maar dat het minder hard gaat?? En soms dat er iets even onder mn ribben drukt. Hopelijk herkennen jullie dit..
Het kan wel zijn dat de bewegingen wat minder worden, omdat de baby minder ruimte krijgt. Als je het niet vertrouwt, gewoon je vk bellen, daar zijn ze voor!
Omdat de baby minder ruimte heeft in de buik kan het zijn dat je hem minder voelt. Je moet hem echter wel 3x per dag blijven voelen. Als je het niet vertrouwt gewoon de vlk bellen. Zij kunnen bijvoorbeeld naar het hartje luisteren of je doorsturen naar het ZH voor een half uurtje aan de monitor. ik zou zeker niet in die onzekerheid blijven zitten. Ik heb dit zelf ook gehad met 33 weken en was blij dat ik door onderzoek de zekerheid kreeg dat alles goed was met ons meisje.
ik wil je niet bang maken of zo maar 3x per dag is dat niet wat weining? mijn buik gaat de hele dag op en neer dus als ik jou was zou ik direct naar de vk bellen!!!!
3x per dag is te weinig! ik heb het ook (ben bijna 39wk) en voel de baby minder mijn verloskundige zei dat ik al geluk had want het is meestal rond week 32tot35 dan bewegen de baby's met schuif bewegingen! en die voel je minder je moet minstens 6x per dag kindsbewegingen voelen de hik is ook een kindsbeweging en verder ben ik het met de rest eens, anders moet je je verloskundige ff bellen voor een extra afspraak is ook beter voor je eigen bloeddruk succes
Kan heel goed hoor gezien het aantal weken. Ze hebben minder ruimte de laatste weken en die steken onderin kunnen met het indalen te maken hebben. Sterkte en als je het niet vertrouwd ALTIJD bellen. "Better safe than sorry"