Positiekleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minimuisje, 8 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ben al een week aan het rondkijken naar een beetje betaalbare positiekleding maar ik kan niks vinden :(

Ik heb maat 34 en er is tot nu toe maar 1 winkel (en dat was op internet, de h&m) gevonden, en die hebben maar 1 broek ertussen staan maat 34, nog niet eens truitjes...

Wie weet een winkel of een internetwinkel die keuze heeft met maatje 34 (36 is echt te groot...)?

Gr. Miranda

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zo wel lastig inderdaad..

Ik heb ook maat 34 en het is best moeilijk om gewone kleren al te kopen, gelukkig hoef ik nog geen positiekleding aan haha

Misschien kan je "gewone" kleding kopen maar dan een maatje groter? Je heb bij vero moda (zag ik gister) hele leuke jurkjes en dat kan dan denk ik wel...

Succes

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb ook maat 34 (soms zelfs 32) en ik heb 1 keer een broek bij c en a gezien in maat 32.

maar ik heb een paar broeken gehaald bij mom2be. hebben ze dure maar ook wel betaalbare merken zoals mamalicious. en als het moet betaal ik liever wat meer ,dat ik een broek heb die ook mooi blijft.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    stretch broeken kunnen ook lang mee gaan en je kan voorlopig gewone shirts aan die standaart iets langer zijn, ik draag nu ook nog gewone shrits, (Hema met lange moauwen al in maar XS) buikband eronder en klaar misschien als die te groot zijn (je hebt ze ook al in maat s) aan 1 zijkant innemen of met een drukkertje oid erop zetten zodat als je buik groeid hem losser kan zetten. en dubbelvouwen heb ik in het begin ook gedaan omdat je buik nog onder de navel zit tot rond de 20 weken.
    Succes ermee!

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik had daar ook veel last van en bij de h&m kis ook xs

6. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik heb zwangerschapskleren in xs en s bij de H&M gehaald, net hoe ze vallen.
    En ik draag nu nog een joggingbroek van de H&M van voor mijn zwangerschap! Het is er eentje met een lage band en ik heb de elastiek eruit geknipt waardoor hij niet knelt.
    Je moet niet op de internetsite van H&M kijken maar gewoon ff gaan passen in de winkel, daar hebben ze veel meer dan op internet staat ;)
    Verder draag ik ook elastische rokken van voor mijn zwangerschap en ik draag graag jurken nu, die zitten toch het lekkerste, geen last van knellende banden enzo! En dat hoeven niet perse zwangerschapsjurken te zijn, als het elastisch materiaal is dan rekt het vanzelf wel mee.
    Bij prenatal had ik trouwens een hele leuke zwangerschapsjurk gehaald en die draag ik echt vaak, zit ook heerlijk.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    er zijn trouwens hele leuke tuniekjes van stretch stof te koop. die zijn ook heerlijk om te dragen. c&a had leuke zag ik vorige week

Deel Deze Pagina