Hoii Dames, ben nu ruim 24 weken zwanger en voel mijn baby regelmatig bewegen. Het enige wat mij opvalt dat mijn vent soms best maar zwakjes te voelen is. Alsof er niet genoeg kracht achter zit. Als ik dan op mijn linker of rechterzij lig voel ik hem weer wat duidelijker, maar het is niet zo dat mijn hele buik van links naar rechts golft als baby zich weer eens draait. Hij heeft misschien 2 dagen gehad dat het goed te voelen was allemaal, maar daarna bleef het bij zachtjes tikken en soms tussendoor een iets hardere trap. Is dat wel normaal? Of hoort de baby nu ondertussen zo sterk te zijn dat het op 1 lijn moet liggen qua kracht zeg maar. Een mevrouw bij de pretecho zei wel dat mijn mannetje best ver naar achter ligt, dus ik zuinig moest zijn op mijn rug, maar heeft dit ook invloed op oe erg je je kindje voelt? Alvast bedankt groetjes, Dnze Mijn eerste zoontje is met 27wk en 3 dagen gehaald, nadat ik hem al 4 dagen niet meer voelde, dus vandaar dat ik er nogal onzeker over ben
Begrijpelijk dat je ongerust ben meid. Ik ben dan wel wat verder als jou maar ik voel het de ene keer heel duidelijk en de andere keer weer wat zwakker, hangt ook een beetje af hoe druk ik de dag ervoor ben geweest. Ik denk dat het geen kwaad kan hoor en anders als je erg onzeker bent zou ik je vk eventjes bellen.