hoeveel aangekomen na posi test en meteen stoppen met roken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendy339, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Zoals ik hierboven al schreef;

Ik ben na mijn posi test direct gestopt met roken,wat me gelukkig goed af gaat en mee valt.
    Maar nu de kilo's..
    Ik woog voor mn zwangerschap 50 kilo,nu bijna 11 weken later 55,5 en daar ben ik minder blij mee..
    T kindje is nog niet groot dus dat is t niet,vermoed dus klein beetje vocht etc. maar verder toch echt stop kilo's.
    Wie heeft hier ook "last" van? Begrijp me niet verkeerd,mn kindje gaat voor hoor,hoeveel er ook bij komt. Maar veel vind ik het wel..

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    hihi, toen ik zwanger wilde worden ben ik gestopt met roken. Ik werd gelijk zwanger diezelfde maand. Toen ik teste was ik 5 kilo zwaarder!

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier ook voor zwangerschap gestopt voor het geval het snel zou lukken.. :)

ben wel tijdens de zws bijna 20 (!!) kg aangekomen en tot op heden zijn er nog maar 8 vanaf.. :(
    geef BV en dat garandeerd dus NIET altijd dat je snel je kg's kwijt bent :(

maaaaarrrr bij mij is het ook wel extreem gvalletje ontzwangeren hoor.. heb ook nog steeds een buik of ik 8 mnd zwanger ben..

dus.. bereid je voor op veel extra kg's, dan kan het daarna alleen maar meevallen ;)

fijne zwangerschap!!

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Nou dat voorspelt veel goeds dan haha.. Ik probeer een beetje op mn snaai gedrag te letten en verder kan ik er nu niets aan doen..
    En Wendy,zijn die 5 kilo er nog af gegaan na de zw schap?

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! zo herkenbaar :D
    Toen ik een posi test had stopte ik ook meteen met roken. Ik woog 54kg voor ik stopte met roken, twee weken nadat ik posi had getest woog ik al 56kg. Ik ben nu 17 weken zwanger en weeg nu 57,5 kg.
    Valt allemaal nog wel mee dus maar ik vind het toch jammer dat ik zo snel twee kg ben bijgekomen. Iedereen in mn familie, mn moeder, mn nichten, etc zijn allemaal rond de twintig a dertig kg aangekomen door de zwangerschap en dat wil ik echt niet! Ik ben sportleerkracht en wil na mijn zwangerschap niet meer aan het werk als een mini-olifantje hehe.

Trouwens, gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Classic

Classic Niet meer actief

Hier twee weken voor de positieve test gestopT.. En ben nu 18 wkn en 1 kilo aangekomen..

7. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

bij mijn dochter had ik 1 minuut voor i kde test deed nog ff lekker een gerookt en toen dus een positieve test in handen. ben per direct gestopt met roken. had het er trouwens helemaal niet moeilijk mee. (alleen in mijn dromen hahaha) maar was in totaal 16 kilo aangekomen. vond dat nog wel redelijk. en deze was ik ook meteen weer gestopt en ben tot nu toe 5 kilo aangekomen. vind dat zelf nog wel meevallen! dus het hoeft niet zo extreem hoor!! ;)

8. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet gerookt dus kan daar niet over meepraten, maar ik ben wel in het begin van de zwangerschap heel snel veel aangekomen. Ik had gewoon continu trek dus was de hele dag aan het eten.
    Dat ging heel snel tot ongeveer 12 weken, toen was ik al 5 kilo aangekomen. Daarna gelukkig een stuk minder snel, ik zit nu op 21 weken en 7 kilo. Dus misschien loopt het bij jou wel net zo!

9. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Bij mijn 1e dochtertje ben ik gestopt bij de posi test. In totaal ben ik toen ook zo'n 16 kilo aangekomen.
    Bij dit meisje in mijn buik hetzelfde: direct gestopt met roken bij het zien van een extra streepje. Nu 22 weken zwanger en 6 kilo erbij

Liefs, Janneke

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Fijne verhalen meiden!
    Ik was al bang dat het in dit tempo door zou gaan zetten..Ik werk in de zorg dus beweeg heel de dag,sport nog gewoon ondanks de vermoeidheid maar eet wel ietsje meer inderdaad. Heb ook echt honger,geen trek. Neem dus extra cracker of zo maar soms kan ik echt mn koekje/ijsje niet laten staan..
    En dan nog alle bbq die ik gehad heb,verjaardagen zo slecht voor een hongerige en gestopt met roken as moeder haha..

En ik hoef echt niet met 50 kilo terug te komen,maar 53 zou mooi zijn,dus ik maak me nog even niet druk. Kijk even wat de weegschaal komende weken gaat doen!

Off topic;
    Jullie ook al zo vroeg last van vocht vasthouden?
    Loop met dit weer s'nachts leeg,en mn voeten/handen dik en tintelen bah!

11. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Halloooo

Dit is mijn vierde zwangerschap, bij alle zwangerschappen weinig tot niks aangekomen in de hele zwangerschap
    Maar nu na 12 wk 5 kg erbij ... ik kon wel huilen ( ben al niet zo mager :) )
    Maar toen begon mijn lichaam te wennen ( denk ik ) en ben nu 17.3 wk zwanger en weeg weer hetzelfde als toen ik zwanger werd
    En hoop dat nu weer vast te houden ;)

En ik eet wat ik wil dus ook snoep enzo maar heb gewoon minder honger als anders !!

Dus maak je niet te druk het kan zomaar veranderen !!

Deel Deze Pagina