Volgens mij beweegt mijn kindje bijna alleen links en voel ik daar ook de baarmoeder. Toch soort van scheef dus. Klopt dit? Of verschilt het per vrouw??
Bij mij zit de baarmoeder volgens mij juist wat meer naar rechts (als ik het goed onthouden heb van de onderzoeken) -- en ik voel daar ook vaak de baby zitten. Als in: volgens mij zit daar zijn ruggetje, dan zie ik de ene kant van mijn buik echt hard en bol staan, en de andere kant wat minder. Maar als ik dan bijvoorbeeld op mijn zij ga liggen, dan 'zakt' ie mee de andere kant op Volgens mij is het dus 1. per vrouw verschillend, en 2. wordt tijdens de zwangerschap je baarmoeder wel zo groot dat ie op een gegeven moment je hele buik in beslag neemt
Kan idd heel goed hoor, denk ik. Hier een kindje dat echt rechts ligt met de rug in mijn rechterzij, billetjes onder en tegen mijn rechter ribben en het hoofdje in mijn bekken. Dat zie je ook aan de vorm van mijn buik. En ik (de gyn. natuurlijk ook) kan het zelf ook heel goed voelen. Aan de linkerkant is mijn buik "platter" en meer flexibel.
Had ik ook hier. Lag vrijwel altijd links. Maar in de laatste weken draaide hij soms om naar rechts. Dan had ik constant harde buiken en de buik stond dan helemaal scheef. Als hij weer terug draaide naar links ging het veel en veel beter met me, hij lag anders gewoon niet lekker en dat gaf een bekneld gevoel.
hihi, heb ik nog steeds! Ruggetje lag constant links dus mn rechterzij werd volledig aan gort geschopt. Sinds t weekend opeens gedraaid, ruggetje rechts en schopjes richten zich nu allemaal op de verse, nog niet al te beurse linkerzij Ik zou je er geen zorgen over maken, je loopt dus alleen het risico dat een zij helemaal beurs getrappeld wordt op een gegeven moment