‘s Avonds pijnlijke buik aan de onderkant..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door valentijntje, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,

‘s Avonds wat later op de avond, als ik heb gegeten en op de bank plof om te rusten, krijg ik pijn in mijn onderbuik. Zeg maar vanaf mijn navel naar beneden. Ik kan de pijn niet echt goed omschrijven. Maar het is wel heel vervelend. Morgen heb ik een afspraak bij de verloskundige, maar ik vroeg me af of meerdere hier last van hebben? Ik heb het idee dat de baby dan wel beweeglijk is maar omdat het mijn eerste is herken ik het gevoel nog niet echt (placenta ligt ook aan de voorkant). Maak me wel een beetje zorgen want zelfs lopen is lastig. Moet een beetje waggelen dan, Haha. ‘s Ochtends is het wel weer verdwenen....

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    He wat vervelend dat je zo’n pijn hebt s avonds. Wat boor pijn is het? En hoe voelt je buik aan? Soepel, of gespannen? En is de pijn continu, of ik vlagen

3. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Mijn buik voelt dan gespannen en de pijn is continu.. ik heb nu minder gegeten, en heb er tot nu toe geen last van. Maar wanneer dit wel het geval is is het echt vervelend. Ik ben benieuwd wat de verloskundige erover kan zeggen morgen..

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Heb je geen last van harde buiken? Dat dat die pijn is? of bandenpijn?

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Is het een soort ‘bowlingbal in je buik’ gevoel?
    Dan is het een harde buik.

6. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik herken de pijn. Alleen lastig te zeggen waar het vandaan komt. Soms is het van de harde buiken, darmen, blaas(ontsteking) of de banden of bekken. Maar zoals jij het beschrijft lijkt het het meeste op banden- of bekkenpijn. Je zou eens kunnen proberen of je verandering bemerkt als je een dag rustiger aan doet?

Deel Deze Pagina