Niet willen slapen in campingbedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cupcakes, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Hallo,

Mijn zoontje is nu bijna 15 maanden maar wil de laaste tijd niet meer gaan slapen in het campingbedje.

De laatste 3 keer dat we het probeerden (overdag en 's avonds) wilden niet lukken. Hij gaat heel gauw staan in bed en uiteindelijk wordt het brullen. Hij is altijd wel heel moe.

Laatst viel hij bijna in slaap in de auto (zijn oogjes vielen steeds dicht) een paar minuten later legden we hem in bedje, maar meteen was ie klaarwakker.
    Ook een keer 's avonds ging hij na veel moeite slapen maar werd huilend wakker na een uur of zo en daarna lukte het echt niet meer om hem in slaap te krijgen.

Bij mijn ouders en schoonouders slaapt hij wel goed in een campingbedje (is wel zo'n stoffen bedje, die van mij is zo'n nylonbedje) en op het kinderdagverblijf slaapt hij ook goed. (thuis trouwens ook).

Wie heeft hier ervaring mee en hebben jullie iets kunnen vinden waardoor hij/zij wel weer ging slapen?

Want het is zo wel heel lastig om ergens op visite te gaan.

Alvast bedankt!

Astrid

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ons dochtertje sliep ook niet in het campingbedje.
    Wij hebben nu een matrasje erin leggen, is wat zachter dan wat er bij zit.
    Nu slaapt ze wel goed er in.

3. Hoi,

Dat matrasje is super!
    Je kan het kopen bij de prenatal!

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    dat zat ik ook al te overwegen, om dus een extra matrasje erbij te kopen.

zijn er nog meer tips.

5. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik heb ook een extra matrasje. Het is wel heel lekker dik en zachter om op te liggen. Helaas slaapt Emma hierdoor niet beter in het bedje. Heel soms, als ze echt heel moe is ... Maar ja, is niet anders. Ik heb helaas geen tips voor je. Misschien komt er nog wel een gouden tip waar ik ook iets aan heb :D .

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    in elk geval bedankt voor jullie reacties.

Ik ga denk ik ook nog proberen om hem een paar keer overdag gewoon thuis in het campingbedje te laten slapen. Misschien dat dat helpt, zodat ie kan wennen aan het bedje.

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Onze meid slaapt er ook niet in, lukte alleen de eerste 4 maanden.
    Als we nu op vakantie gaan ofzo moet t een huisje zijn waar een echt ledikantg staat of we moeten t zelf mee nemen. Een heel gedoe. Maar tis niet anders.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris sliep hier ook niet in een gewoon campingbedje, toen een matrasje erin gelegd en sindsdien slaapt hij er wel gewoon in! Hij hield er blijkbaar niet van om op zo'n krakerige ondergrond te liggen (vond dat ook al vanaf het begin een gek idee).

Misschien is dat met jouw uk ook wel zo?

Deel Deze Pagina