sorrie meiden moet even mijn hart luchten... in 2007 hebben we een begravenis gehad van de oma van mijn man geheel onverwachts... daarna aug 2007 is tygo* geboren en 2u daarna overleden in maart 2008 is mijn oma overleden ( was mijn allerliefste) toen is het een tijdje stil geweest, we hadden alles een plekje gegeven en het leven ging door en nu ineens komt weer alles tegelijk mitchell in december geboren, is niet geheel soepel verlopen maar goed hij heeft een moeilijke start gehad, en nu volop in onderzoek van wat er nu is met hem maar ben allang blij dat dit ventje wel bij ons mag blijven maar toch ben toch bezorgt enzo 2 weken geleden is mijn opa onverwacht overleden vorige week vrijdag de begravenis van gehad krijgen we vannacht telefoon ligt nu de opa van mijn man op sterven waarom komt altijd alle ellende tegelijk? pfff het een is nog niet over en het ander diend zich alweer aan manlief gaat zo ernaar toe ik kan niet mee zit met de kids... voel me wel machteloos zo hoor wil graag mijn man steunen, maar er is aangeraden geen kinderen mee te nemen want zijn opa is in 1 week tijd sterk vermagerd enzo pffff ik hoor straks wel van hem hoe het nu gaat sorrie moest het even van me afschrijven hoor
He meid, ze zeggen idd wel is dat alles in 3-voud komt. Pfff, heftig voor jullie hoor. Kan er wel niets aan veranderen, maar wil je wel ff sterkte wensen. ***knuf*** voor jou
hey, dat klinkt wel heftig zeg... ze zeggen altijd een komt nooit alleen. En helaas bij jou blijkt dat wel weer. Klinkt hard maar ook zeggen ze dat je krijgt wat je aankan... Je zal een heel sterk persoon zijn... maar dit verdiend niemand... heel veel steun sterkte liefs en een dikke knuffel en kus
Ik ken het gevoel maar al te goed. Hier ook op het ogenblik komt alles tegelijk, ook zulke verhalen als jij. Ik had er gisteren nog een heel verhaal over getypt om het eindelijk eens van me af te schrijven (was er zo´n 10 minuten mee bezig), maar toen ik op de reageer knop drukte bleek ik niet ingelogd en was mijn hele verhaal weg Maar dat terzijde... hou vol in deze moeilijke tijden en ik wens dat het nu echt over is met jullie ellendige tijd. KNUF
Heel veel sterkte Caruli! Ik ken het zelf ook helaas maar al te goed. De afgelopen twee jaar zijn behalve Kyra's geboorte en het trouwen van mijn zus ook gevuld met begrafenissen.
Sterkte meid...weet dat het niet makkelijk is. Ik ben in anderhalve jaar tijd mijn stiefvader, stiefmoeder, opa en tante verloren.
Dat zijn inderdaad heftige gebeurtenissen.. Ik kan jullie dan alleen maar heel veel sterkte wensen...
manlief is net weg, hoop voor hem dat hij optyd is het kan vandaag gebeuren maar ook morgen ofzo das zo moeilijk te zeggen.... hij ligt al in coma en zit aan de zuurstof en morfine pfff ik weet niet wat erger is maar voor mijn gevoel is wachten op de dood een hel geef mij dan maar liever onverwachts..... maar goed we wachten af manlief zou me een paar keer bellen om te zeggen hoe het gaat. voel me wel slecht tegenover hem, dat ik er nu niet bij kan zijn als zijn opa vandaag dood gaat dan hoop ik maar dat hij voorzichtig weer terug naar huis rijd. tis toch zeker anderhalf uur en dat helemaal alleen hij zal nu ook wel zenuwachtig zijn, hij weet niet hoe zijn opa eruit ziet enzo... 2 weken geleden waren we er nog echt raar idee hoor
Hoi, veel sterkte gewenst...Ja en helaas komt meestal alles tegelijk. Wij hebben 2 weken mijn schoonvader moeten afgeven en nog meer dingen, ik dacht toen ook hoeveel kan een mens hebben... Dikke x
hey meid wat heftig allemaal heel veel sterkte gewenst en je weet je mag me altijd bellen he dikke knuf xxxx bianca
Lieverd wat lijkt me dit zwaar zeg! Een hele dikke knuf voor jou en ook voor mannetje. Zit hij mijn kant op?