hallo allemaal, ik ga verhuizen, en heb 2 keuzes uit ziekenhuizen. het sint antonius in Nieuwegein of het Hofpoort in Woerden. ik zit momenteel in nieuwegein, maar daar zijn ze aan het verbouwen, en de nieuwe verloskamers zijn dus nog niet klaar. ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. maar heb dus hier nog geen enkele info gehad over hoe het eruit ziet en hoe het in zn werking gaat. en of er een bed is voor de vader enz ? nu las ik dat ze in woerden 9 kraamsuites hebben met plek voor de vader. dus best aantrekkelijk, 13 december hebben ze een info avond, maar dat duurd te lang ik moet dus NU beslissen.. en vind het erg moeilijk., heeft toevallig iemand ervaring met deze ziekenhuizen en de verloskamers ? of is er standaart plek voor de vader in elk ziekenhuis ? liefs sil
Ik zou écht voor t Anthonius gaan. Kom zelf uit Rotterdam, dus voor mij is het geen optie. Wel heb ik vorig jaar een hartoperatie gehad in het Anthonius, dit omdat ze deze operatie niet in Rotterdam uitvoeren. Helaas heb ik al veel ziekenhuiservaring, en ik moet je zeggen dat ik nog nooit ergens zo goed behandeld ben als daar. Dat de verloskamers nog niet vernieuwd zijn, daar zou ik echt even doorheen kijken. Ook kwam ik pas een lijst tegen in de Elsevier met alle ziekenhuizen in Nederland, st Anthonius kwam op een van de eerste plaatsen. Succes!
Kun je niet in Utrecht gaan? Ik heb zelf erg en echt heel erg goeie ervaringen met het diakonessenhuis. Anthonius in nieuwegein ken ik eigenlijk niet. Groetjes Sensee
Hallo Ik kom uit culemborg en hier wordt iedereen door verwezen naar ziekenhuis rivierenland in tiel of naar het antonius in nieuwegein en hoor over het antonius alleen maar positieve dingen.Ik ben zelf 4 weekjes terug bevallen d.m.v. keizersnede mijn eerste keus was antonius maar daar was geen plek en toen is het het rivierenland geworden.Ben daar ook heel goed behandeld hoor! Succes met het makenvan je keuze. Groetjes Claudia
Hoi, Ik weet niet of de verloskundige afdelingen net zo zijn, maar volgens mij kan je allebei de ziekenhuizen prima nemen hoor! Antonius staat gewoon erg goed aangeschreven. Hofpoort is ook een prima ziekenhuis. Als je wil gaan voor een ruggeprik zou ik je het wkz aanraden in Utrecht, die hebben 24 uur per dag een anastesist (hoe schrijf je dat?) lopen. Volgens mij die andere 2 niet (zou je ff na moeten vragen) Het diakonessehuis, utrecht, is uitgeroepen tot beste ziekenhuis van Nederland. Is een heel huiselijk, vriendelijk ziekenhuis, met goed eten en ze zijn het schoonst van allemaal!
dankjwel voor de reacties ! utrecht gaat niet, dat is te ver rijden vanaf het nieuwe huis.. wel jammer, maar denk dat ik gewoon bij het antonius blijf dan .
Mijn nicht is onlangs bevallen in het ziekehuis in woerden van een 2ling. Zij was heel tevreden over het ziekenhuis in woerden Ik ben er ook geweest en het zag er allemaal netjes, gezellig etc uit. Personeel is super aardig/kundig!