Dit wens je niemand toe....Ik leef verschrikkelijk met je mee en heb inderdaad ontzettend veel bewondering voor de manier waarop je ermee omgaat. Ik heb je foto's bekeken en moest even wat traantjes wegpinken. Wat een mooi mannetje...
Lieve meiden... Ik kan mijn tranen niet meer bedwingen wat ontzettend mooi en lief, ik ben er helemaal stil van..weet gewoon niet wat ik moet zeggen, maar ben jullie ontzettend dankbaar voor al jullie medeleven en mooie woorden, ik zet nog even een foto van hoe we kylian in de familiekamer hadden neergezet voor de dienst van de crematie, in het mantje in het midden ligt ons mannetje..ontzettend bedankt lieve meiden, en lover, dankje wel voor het openen van deze topic heel erg lief ik put echt kracht uit jullie woorden.... heel veel liefs en knuffels terug! Petra
Pjetje, je bent een TOPPER!! Ik sluit me aan bij de rest! En wat een prachtige gedichtjes, ik zit hier gewoon te janken!
Pjetje, Je zit nu nog een beetje in een roes. De echt klap gaat nog komen. Ik wens je zo ontzettend veel sterkte en kracht toe om met dit verlies om te kunnen gaan. Je hebt nog een lange weg te gaan, maar je bent niet alleen. Meid, ik denk aan je....... Gina
Ook ik sluit me aan bij de rest... Zoals ik ook al bij augustusmama's gezegd hebt: ik bewonder je echt!! Heel veel sterkte meid!
Super dat je dit topic geopend hebt, Lover. Nadat ik de reaktie net van Pjetje las, kreeg ik tranen in mijn ogen. Nogmaals heel veel steun en sterkte voor de komende periode gewenst. liefs Olga
Ik kan niets anders doen dan hetzelfde zeggen wat alle anderen hebben gedaan. Pjetje, ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies. Kus Heel
Sluit me aan bij de rest, verder geen woorden... Nogmaals sterkte meid, de komende tijd... Liefs Niki
Bedankt voor de reacties ik sta er zelf helemaal versteld dat er al zoveel mensen gereageerd hebben en dat binnen 24 uur. bij het terug lezen kwamen de dikke tranen weer opzetten. Ik ben erg blij dat pjetje dit allemaal goed heeft gedaan en dat was de bedoeling ook. Voor somige mensen is het moeilijk om een reactie te plaatsen en daar heb ik natuurlijk alle respect voor. Want het doet al goed om te zien dat er ruim 500 mensen waren die dit allemaal gelezen hebben. Bedankt allemaal voor jullie reacties en van het lezen van deze topic. Liefs Lover xxx
Ik denk er nog ontzettend veel aan, ook omdat je bijna gelijk liep. Het zet je weer even terug op aarde en dat het eigenlijk allemaal een wonder is en blijft.... nogmaals heel veel sterkte en ik ben blij dat je hier zo veel kracht uit kunt halen.
Ook ik wil je laten weten dat ik jullie ontzettend sterk vind... Ongelofelijk hoe jullie hiermee omgaan!
Ook ik vind jullie supersterk !! Er zijn eigenlijk helemaal geen woorden voor. Nogmaals alle kracht en sterkte. Liefs Sappie