Hoi, hoi, Ik ben eigenlijk best tevreden met mn kunstwerk en kan het niet laten om toch ff te showen hier. Op ons weblog heb ik meerdere foto's staan, krijg je een beter beeld. Een voorproefje hier: Ik heb op het eind Giulian over mn werk laten lopen met goudverf aan zn voetjes. Op het weblog staat een duidelijker foto daarvan. http://giulian.web-log.nl
Wat een leuk idee!! Vooral die kleine gouden voetstapjes erop.... dat maakt 't wel heeeel bijzonder. Leuk om nog eens naar te kijken als hij straks maatje 45 heeft! Groetjes, XXAnna
heel mooi! mag ik vragen waar je die doeken hebt gekocht? ben zelf ook nl createa op het moment en haal mijn doeken bij action, maar daar zou ik bijv mijn dochter niet overheen kunnen laten lopen...
Erg leuk gedaan! Mooie kleuren en die voetstapjes die maken het helemaal af! Gr. Niki ps: kun je voor mij ook zoiets maken? Misschien kun je een handeltje beginnen...
jee dat heb je leuk gedaan minni stond je zoon niet gek te kijken van he wat doet mama nou met me voetjes ?
wat n gek idee, dat ie ooit misschien wel maat 45 zal hebben. hij wilde niet erg meewerken.Die verf onder zn voetjes vond ie niks, hahaha. ik heb tempexplaatjes gekocht. Ik wilde namelijk iets anders dan doek. Die heb ik eerst in een basiskleur geverfd en daarna ben ik begonnen met schilderen. Voor degenen die serieus zoiets van me willen hebben: Ik sta er wel open voor. PM me maar.