he meiden, ik denk dat ik er ff verlopig niet zo vaak zal zijn,want maurice heeft een punt achter onze relatie gezet. hij lag 2 weken in het zh(voor degen die t log lezen weten wel waar ik t over heb),en nu was hij tot de conclusie gekomen dat hij onze relatie ziet als een broer/zus relatie.gister heb ik hem gehaald uit het zh en ik had zon naar gevoel,dus dacht vraag het aan hem.toen zij hij dus dat hij wat twijfelde.dus ik ben er eigenlijk op doorgegaan en toen kwam hij dus met het verhaal dat hij er al maanden mee zit.eigenlijk had hij al twijfels voordat ik zwanger werd. ik kan jullie vertellen dat ik niet wist wat ik hoorde.nooit heb ik wat gemerkt aan hem en nooit heeft hij er wat over gezegd. hij zegt dat hij nu alleen wil zijn en er bovenop wil komen van alles.ik snap volkomen dat hij zichzelf weer terug moet vinden en dat hij echt heel erg in de war is,maar hij maakt dus de beslissing om het zonder mij te doen.hij wil alleen zijn. ik weet gewoonweg neit wat ik er van moet denken,het is zon grote schok. hij had zn twijfel ook al aan zn pa verteld en dat hij ook emt de psych erover wilde praten.als ik er gister neit naar had gevraagd dan had ik het nog niet geweten. ik weet ook niet of hij uberhaupt momenteel wel goed over dingen kan nadenken,mede omdat hij zo in een dip zit zeg maar(zacht uitgedrukt). hij verblijft nu bij zn ouders,ik zit in ons huis. alles wat ik dacht dat vastigheid gaf en me een goed gevoel is weg... na Bodine ben ik dus ook mijn maatje,mn partner kwijt. alles in mijn ogen dus... ik meot een nieuw huis gaan zoeken want in ons huidige huis kan ik niet blijven wonen,want de kosten zijn te hoog voor mij alleen. alle beelden die ik nu had van de toekomst vallen weg,mijn vriend valt weg,mijn kinderwens valt weg,mijn vastigheid en vertrouwen is weg. meiden sorry voor het depri berichtje,maar ik weet gewoonweg even neti meer wat ik moet voelen en denken nu.ik hoop diep in mn hart dat hij de verkeerde beslissing heeft genomen en dat hij dat ook inziet,maar ik ga er niet vanuit. waarom nu?waarom heeft hij het nooit eerder besproken met me? ik ben zo in de war momenteel er komen zo vreselijk veel dingen op me af nu.. ik denk dat we door alles wat we meegemaakt hebben heel erg uit elkaar gegroeid zijn,maar op dit moment wil hij ook geen moeite doen om te kijken of dat het is,hij wil rust,rust om zichzelf weer te kunnen worden en rust om alleen te zijn. meiden de tranen stromen over mn wangen,ik weet ff niet wat ik er mee aanmoet.ik meot dingen gaan regelen die ik helemaal niet wil gaan regelen. alle emotios lopen nu dwars door elkaar heen... sorry hoor,maar moest het ff kwijt. willen jullie geen berichtje plaatsen hierover op mn log,want ik wil neti dat iedereen het al weet,voordat ik zelf uberhaupt meer weet. liefs nathalie mama van Bodine*
jemig de pemig nathalie... ik schrik. weet niet wat ik moet zeggen. ik word er zelf een beetje boos om. hoe kun je nou iemand verlaten zonder ooit eerlijk te hebben verteld wat er speelt? ik wou dat ik iets voor je kon doen. als je je verdriet wil spuien dan is mijn msn heel vaak aan. ik weet hoe het is om verlaten te worden, helaas. kom gerust praten, hier of op msn, hopelijk lucht het op. ik heb twee oren en die kunnen heel goed luisteren. goede raad heb ik misschien niet, maar ik hoop wel dat ik troost kan bieden... heeeele dikke knuf, loopy
Lieve Nathalie, Wat een verschrikkelijk bericht... ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik denk dat het in ieder geval belangrijk is dat jullie samen toch nog eens goed om de tafel gaan zitten en je niet laat dwingen om een overhaaste beslissing te nemen. Dit is te emotioneel en te belangrijk om zomaar overboord te gooien... Ik wil je heel veel sterkte wensen meid... Liefs, Josien
Oh wat vreselijk. Ik zou proberen om je sterk te houden en zijn beslissing momenteel te aanvaarden. Laat hem goed nadenken zodat hij de juiste beslissing kan nemen. Ook voor hem is het een moeilijk jaar geweest. Maar ze zeggen dat je pas iets mist als het er niet meer is he. Dus geef hem zijn tijd en neem een beetje afstand. Ik hoop dat het goed komt voor jullie!
jemig wat een vreselijk bericht! het lijkt wel of je mijn zusje bent. Alleen is zij niet zwanger geweest. Ook haar vriend heeft het donderdagavond na 4 en een half jaar, zonder enige aanleiding en totaal onverwachts uitgemaakt. Meid ik weet niet wat je doormaakt, gelukkig, maar als ik aan mijn zusje denk, weet ik precies hoe jij je moet voelen. Zo leeg van binnen en dan nog de hoop dat hij toch nog besluit terug te komen. Ik wil je alle sterkte van de wereld wensen op het moment. Je mag me altijd Pb-en! sterkte!
Ik wil je nu nog meer sterkte wensen voor de komende tijd. Ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen. Groetjes Miranda.
Jeetje zeg! wat een bericht! Juist in deze periode hebben jullie elkaar heel hard nodig. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!
Ooh nathalie, veel cyberknuffeltjes! Wat een donderslag bij heldere hemel.. Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht toe...
Het enige wat ik momenteel kan zeggen is dat ik er stil van ben... Ik wil je heel erg veel sterkte en kracht toe wensen. Liefs Linda
heb je een pbtje gestuurd, hopelijk heb je er iets aan, maar verkijk beiden jullie geluk nog niet. Jullie hebben ook mooie momenten gehad en die kunnen terug komen, maar lees aub m'n mailtje zodat je alles effe beter begrijpt.
Jeetje Nathalie, ik volg je al vanaf je zwanger was van Bodine*.. En toen het vreselijke nieuws. Ik heb dus ook alles gelezen over de ziekenhuis opname van Maurice en je zusje. En nu dit. Heb er geen woorden voor, vind het zo verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte meid.
Nathalie, ik heb de hele nacht aan jou liggen denken... ik vind het zo erg! Ik wou dat ik iets voor je kon doen... sterkte wijffie liefs, loopy
Jeetje meid,dat is behoorlijk schrikken! Ik hoop dat je man goed na kan denken als hij eenmaal tot rust is gekomen. Jullie gaan toch niet gelijk alles verkopen enzo,wat als je man alleen even tijd nodig heeft,het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt,daarom is hij nu in de war waarschijnlijk. Geef elkaar goed de tijd en ik hoop echt dat jullie weer samen komen! Op een gegeven moment heb je genoeg ellende,pas je goed op jezelf? Ik wens je heel veel sterkte meis,je mag me altijd pb'n als je wil praten. Ik leef ontzettend met je mee. Veel liefs Daisy.. -x-
he lieve meiden, vandaag is hij langs geweest om de hond op te halen,die blijft nu een weekje bij hem.we hebben goed gesproken.kijk vrijdag was een hele impulsieve actie van hem en hij komt nu wel ergens erop terug dat het niet meteen helemaal over is.hij heeft tijd nodig en die krijgt hij ook.hij vertelde dat hij nu zich al wel wat rustiger voelt nu hij bij zn ouders zit. ik ben daar al heel blij om.we hebben afgesproken dat we nu niet meteen alles in werking zetten om uit elkaar te gaan en dat het wat tijd nodig heeft om alles op een plek te zetten. eigenlijk hebben we nu een break en of dat permanent is of niet dat is nog niet duidelijk,hoe dan ook hebben we besloten om het aan te kijken en dat als het uiteindelijk blijkt te zijn dat het echt over is dat we dan wel de knopen doorhakken. wel zie hij dat hij me wel miste en dat hij het wel moeilijk vind.begrijpelijk zeker weten.maar goed ik laat het bij hem nu en hij zal eerst voor zichzelf uit moeten gaan maken welke gevoelens hij of die echt zijn of vertekend doordat hij niet goed in zn vel zit. hoe dan ook hebben we wel gezegd dat we absoluut niet met ruzie uit elkaar willen gaan en beide zijn eht daar over eens.mocht onze relatie over zijn dan willen we wel dat we nog normaal kunnen doen tegen elkaar en dat we elkaar ook wel nog kunnen blijven zien,maar dan op de vriendschappelijke manier. maar goed dat is nog niet aan de orde,ik ben allang blij dat hij nu in ieder geval eerlijk tegen me is. nou goed meiden super bedankt voor jullei medeleven en zico bedankt voor je pbtje.deed me wel goed. meiden een fijn weekend liefs nathalie mama van Bodine*
meid nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat je vriend inziet dat jullie gewoon bij elkaar horen en jullie relatie weer verder kan.