Wie van jullie hebben ook een Bibabad? Onze oudste zit nog altijd in het babybadje maar word nu echt te groot daarvoor en zelf hebben we geen bad. Nu zaten we te denken aan een bibabad. Is het werkelijk een handig ding? Graag jullie reacties
Mijn zoontje zit gewoon in de douchebak. Stop erin en je hebt ook een badje. Alleen niet zo een hoog water...
Een heel fijn ding! Zodra de jongste (nu 5,5 maand) goed kan zitten, gaat zij ook uit het babybadje en in het bibabad!
Wij hebben er ook 1 hij bevalt echt super goed ze vind het er helemaal geweldig in. Mijn tip is wel dat je de verstelbare koopt daar heb je langer wat aan.
Hier ook een Bibabad en ik vind hem geweldig!! Mijn zoontjes passen er samen makkelijk in. Hij is opvouwbaar dus staat niet in de weg in de badkamer. En je kan het zeil wasssen waardoor hij schoon blijft. Ik heb geen moment spijt van de aankoop gehad.
Deze is ook nog een optie. Van die Bibabadjes hoor je vaak dat de zak scheurt na verloop van tijd... Flexibath White/Grey | Badartikelen | Baby-Dump
Wij hebben een bibabad light. Iets kleiner maar je kunt hem helemaal afbreken. Onze oudste is nu 6 en ze gaan nog steeds met veel plezier in bad. Ik ben er erg blij mee
Elke dag weer feest als ze er in mogen. De badzeilen kan je evt ook los kopen als ze aan vervanging toe zijn en ze zijn wasbaar
Mijn dochter van 3,5 jaar zit dus nog in het babybad....uhum! We gaan over een paar maanden verhuizen en daarom wil ik geen bibabad meer aanschaffen. Ik kan het trouwens ook niet betalen. Ik zet wel vaak de douche erboven zodat ze warm blijft want het badje koelt snel af en mijn dochter zit er minstens een half uur in. Ik zou 'm wel heel graag willen hebben!
Wij hebben hem nu bijna 3 jaar en hij bevalt uitstekend! Mijn 2 jongens kunnen er goed samen in en vinden het heerlijk. De zak is niet stukgegaan tot nu toe. Andere onderdeeltjes wel, maar als je ze opbelt dan sturen ze je gratis nieuwe (zoals schroefjes of plastic onderdeeltjes).