Ook alleen en zwanger

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Lizzy39, 10 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy39

    Lizzy39 Nieuw lid

    4 mrt 2019
    1
    0
    1
    Vrouw
    14 weken zwanger en alleen. Nadat ik er achter kwam dat ik zwanger was na 6,5 week en ik dat aan mijn vriend inmiddels ex mededeelde was zijn eerste reactie het kindje laten weghalen.
    De relatie was al niet zo stabiel tussen ons, maar hij heeft zich ook echt als een klootzak gedragen en is er totaal niet voor me geweest.
    Gelukkig heb ik de keus niet gemaakt om het kindje weg te halen, abortus kon ik niet over mijn hart krijgen heb ook altijd graag kinderen gewild alleen niet in zo n niet stabiele relatie. Ik heb genoeg steun van mijn ouders, vrienden en collega's om mij heen, maar toch voel me best alleen in de zwangerschap. Zijn hier op het forum nog meer mensen die de zwangerschap zo ervaren. En met me willen mailen, voor een beetje steun.
     
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.605
    11.155
    113
    Vrouw
    Noord Brabant

    Mijn zoontje is al van 2014 maar herken wel wat je schrijft. Probeer er toch van te genieten en besef je dat je de vader nooit mag buitensluiten als hij wel contact wil.
     
  3. AmsterdamC79

    AmsterdamC79 Nieuw lid

    30 mrt 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
     
  4. AmsterdamC79

    AmsterdamC79 Nieuw lid

    30 mrt 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi Lizzy,

    Ik ben nieuw hier. Ik begrijp jouw gevoel heel goed, ik voel me ook eenzaam in mijn zwangerschap. Ik ben bijna 12 weken zwanger van een jongen die ik nog maar kort kende. Ik heb het hem direct verteld en hij schrok enorm. Ik heb hem ook direct verteld dat ik het wil houden. Hij wilde in eerste instantie met mij verder maar geen verantwoordelijkheid voor het kindje. We hebben nog een paar weken gedate en nu sinds twee weken laat hij niets meer van zich horen. Ik accepteerde dat hij geen verantwoordelijkheid wil maar ik had gehoopt dat hij in elk geval nog wel in contact zou blijven. Nu kan ik niets meer met hem delen en dat voelt echt eenzaam.
     
  5. Krimpie

    Krimpie Actief lid

    18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hè meid,

    Wat rot!! Ik ben niet alleen zwanger geweest, maar sta nu wel op het punt om alleenstaande moeder te worden. Wel ben ik dus twee keer zwanger geweest. Als je steun wilt, vragen hebt... mail/bericht me gerust!

    X
     

Deel Deze Pagina