Hallo allemaal, Ik heb er bewust voor gekozen om alleen zwanger te worden en ben nu 13wk onderweg. Ik had bij mijn dochter een heel leuk zwangerschaps-dagboek, maar toen was ik nog in een relatie. Nu ben ik weer op zoek naar een dagboek, maar ik kan niks passends vinden. Alle boeken zijn toch ook gericht op de papa en het gezin. Ook bij Prenatal hadden ze geen idee of er iets geschikts bestaat, zij hebben het in ieder geval niet. Ze horen het graag als ik zelf iets maak, maar daar heb ik niet heel veel tijd voor Weten jullie misschien wel een boekje die bij mij zou kunnen passen?
Why heeft een zwangerschaps agenda, nog gratis ook geloof ik.. waarin elke week wat staat over je zwangerschap en er plaats is om wat te schrijven en fotos in te plakken e.d. ik ben ook bewust alleenstaand en dit is eigenlijk het enige boekje dat ik kon vinden dat passend was. Misschien een idee?
Btw dit is het linkje waar je hem aan kan vragen. Hallo Mama Cadeaupakket - Why's online Vind je het uiteindelijk niets, leuk kado voor als iemand in je omgeving zwanger is!
Ik heb uiteindelijk besloten om gewoon echt een dagboek bij te houden, met dagelijkse ervaringen. Misschien dat iets voor jou? Ik snap wel wat je bedoelt w.b. die boeken met ook vragen over pappa. Die sla ik gewoon over...
T gewoon overslaan vind ik lastig, er staat in veel boeken echt heel veel over papa en voor zo'n kindje later is een half leeg boek ook niet leuk. Ik zal eens zien wat er in het kadopakket zit wat maanvlinder aanraadde.
Nou ben ik een dagboek aan t bijhouden, maar ben niet zon schrijver.. Plak dus over alle vragen waarbij ik geen inspiratie heb foto's! Echo's, wat ik heb gedaan, buikfotos, babykamertje ed...