Bewust alleenstaande mama na zoontje uit eerder huwelijk!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Suze29, 23 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

    Suze29 Fanatiek lid

    20 okt 2014
    2.708
    736
    113
    Nou, dit wil ik gewoon even van me afschrijven.
    2,5 jaar geleden ben ik na 19 jaar samen zijn gescheiden. Ik heb al een zoontje van 5 uit dat huwelijk.
    Vlak voor de scheiding waren we al bezig voor een cryo tp. Ik zat zelfs al met de ovitrelle in mijn handen om de ovulatie op gang te brengen en dan 2 dagen later een tp te krijgen.
    Maar die poging is uiteindelijk dus afgebroken, mijn ex man zei toen iets waarbij alles opeens mij duidelijk werd... Dit kan zo niet langer, de knoop hakte ik toen gevoelsmatig door en een paar dagen later vertelde ik hem dat ik wilde scheiden.
    Ik heb toen meteen gekeken naar de mogelijkheden dit alleen aan te gaan, maar heb dit uiteraard laten rusten tot de rust was wedergekeerd.
    En dat was begin dit jaar.
    Opgegeven bij mck Leiderdorp en begin juni werd ik al opgeroepen voor een intake.
    Het is zo snel gegaan dat ik al een punctie achter de rug heb, maar wegens overstimulatie geen verse tp.
    Hopelijk in september ✌️
    Mijn zoontje wil heel graag een broertje of zusje, en ik zelf natuurlijk ook ❤️
     
    Featherr vindt dit leuk.
  2. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.764
    1.690
    113
    Vrouw
    Hoi @Suze29, wat knap van je dat je 2,5 jaar geleden voor jezelf én je zoontje hebt gekozen. Dat is toch een hele grote en moeilijke stap.
    Mijn ex-partner en ik zijn een paar maanden geleden na een relatie van 13 jaar uit elkaar gegaan. We hebben een dochter van 3, via IUI met donorzaad. Ik wil dolgraag nog een kindje, maar mijn partner wilde dat nooit. Nu dus besloten om het alleen nog een keer te proberen. De donor is momenteel niet beschikbaar, maar hopelijk eind dit jaar wel.
    Heel veel succes en ik duim voor je in september!
     
    Suze29 vindt dit leuk.
  3. Suze29

    Suze29 Fanatiek lid

    20 okt 2014
    2.708
    736
    113
    Wat een dappere beslissing van je! Ik was ook 19 jaar samen met mijn ex-man.
    Hoe is het voor je om te wachten op de donor? Ik kan me voorstellen dat dat het fijnste is voor je kinderen dat ze van dezelfde donor zijn.
     
  4. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.481
    4.364
    113
    Vrouw
    Wij hebben een aantal jaren geleden samen geschreven in een topic, ik kan me je berichtje nog goed herinneren. Wat fijn dat je nu eindelijk voor je tweede kan gaan! Hoeveel embryo’s heb je in de vriezer? Ik wens je heel veel succes, het is jou en je zoontje zo gegund.

    (Ik ben uiteindelijk na jarenlang in de MMM 2.5 week geleden weer moeder geworden van onze tweede ❤️).
     
    Sylver vindt dit leuk.
  5. MamaSofie1

    MamaSofie1 Fanatiek lid

    18 jun 2023
    1.710
    1.162
    113
    Vrouw
    Veel succes en geluk! Knap van je!
     

Deel Deze Pagina