Hej allemaal, Ik heb de afgelopen dagen ovu testen gedaan en deze waren nog niet helemaal positief, maar worden wel steeds donkerder. Dit zou mn eerste eisprong dit jaar zijn. Verder heb ik nu ineens ander slijm. Ipv wit, dik en klonterig is het veranderd naar lijmachtig (gister) en zonet naar melkachtig waar ik draden van kan trekken! Dit alles wijst op een aankomende eisprong in de komende dagen. Maarrrrr, nu voel ik al een paar uur steekjes in mijn rechter lies en heel af en toe in mn linker. Een soort drukkend gevoel en af en toe wat licht menstruatie achtige kramp in mn bovenbenen. Ik heb nog nooit eerder mijn eisprong bewust gevoeld, maar mn laatste echte menstruaties zijn nu ook al 4 jaar geleden. Ik raak nu alleen in de war, want deze symptomen zouden wijzen op een eisprong. Maar ik zou uit de andere feiten opmaken dat deze pas overmorgen zal zijn oid. Kan het zijn dat ik het ei voel groeien? Dat het gewoon tegen de andere PCOS eitjes aan zit te duwen en dat ik t daardoor voel? Het doet geen pijn ofzo, maar is wel duidelijk voelbaar. Wie heeft hier meer ervaring mee? Dit waren mijn ovu testen:
Ikzelf heb altijd 4 dagen krampen (als met ongesteldheid) en dan in de laatste dag heb ik pas dat eiwitachtige cervixslijm. Mijn onderbuik is dan ook helemaal opgezet. De dag erna is de pijn weg (dus ei gesprongen denk ik). De onderbuik is ook niet meer opgezet. Ik denk dat die dagen ervoor het groeien van de follikels is wat ik voel. En jij dus ook
Ik heb dat ook hoor, 1 dag heel drukken gevoel onderin, krampen enzo. De volgende dag is het dan weg, ga ervan uit dat het ei dan is gesprongen en de 'pijn' is van het grote ei dat op springen staat. Ik had echter maandag het rekbare slijm (behoorlijke cm kon ik ervan maken) en donderdag eipijn. Ma en do avond gezellig gemaakt dus wie weet!!
Ik merk dat ik mijn eisprong vaak de dag of dag erna erna heb van de positieve test. Kan zijn dat jij dat ook hebt? Ik merk het aan steekjes en slijm dat de dag erna weg is.. Ik vind die van gister namelijk wel positief hoor!
Oh dank je wel! Dat jij die van eergister wel positief vond ik werd namelijk al helemaal onzeker door de test van vandaag. Die is namelijk precies t zelfde weer! Volgens mij is die van de 28ste zelfs wat donkerder. Dus dan is mn piek op de 28e geweest? Dan zou het kloppen dat ik het gister heb gevoeld. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=368424&stc=1&d=1388421341
Ik ben bezig met ronde 1 (vorige maand met de pil gestopt) en had het vorige week gedurende 2 of 3 dagen heel erg warm. Dat is voor mij bijzonder, want ik ben echt een koukleum. Zou dat de eisprong kunnen zijn geweest?