wanneer?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Leeuw89, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben, en morgen de HA bellen,

Maar wat ik me nou afvroeg, waneer ga je voor de eerste keer naar de verloskundige? sommige zie je al met 7 weken naar de vk?

IK ben hier heel erg benieuwd.. ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vraag

x

2. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ik heb de huisarts helemaal niet gebeld... ja met 8 weken ofzo om te zeggen dat ik zwanger was. Je kan gewoon de verloskundige bellen en dan krijg je een afspraak tussen de 8 en 12 weken. Is overal anders....
    Maar als je huisarts geen bevallingen doet hoef je hem/haar niet persé morgen al te bellen hoor. Het is wel makkelijk als je medicijnen nodig hebt dat je het wel vertelt, dan houden ze er rekening mee.

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ok, maar hoe weet ik welke vk ik moet bellen? mag je dat gewoon zelf kiezen?

ben nogheel erg onzeker haha sorry!

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ja, mag je helemaal zelf kiezen. Je huisarts heeft vaak wel een lijstje. Tip: neem iemand die lekker dichtbij zit.. is gewoon makkelijk en zeker als je tzt thuis wilt bevallen.
    De huisarts zou ik straks wel inlichten. Het is gewoon handig als hij / zij het weet. Je komt in de komende 36 weken nog wel een keertje iets tegen met je gezondheid waarvoor je bij een huisarts moet zijn en niet bij je verloskundige en dan is het wel handig dat ie weet dat je zwanger bent en hoe lang.

Meestal maakt met een afspraak rond 8 weken (maar kan ook later)

Gefeliciteerd!

5. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

oh ok wat super! nou heb ff gekeken en zit er hier 1 vlak bij en met 8 weken dat is wel snel JOEPIE !

hoop zo dat het goed blijft gaan!

x

Deel Deze Pagina