Hier een peuter en een bib, geen kinderwagen. Wel een stash draagdoeken Bij peuter ook nooit kinderwagen gehad. Toen ik pas zwanger was van bib , wel een buggy aangeschaft, omdat ik te misselijk was om te dragen en peuter toen nog niet zo heel erg lange stukken kon / wilde lopen. Maar goed, peuter is dus niet gewend in de wagen te zitten en wil dat dus ook niet. Dus buggy is hier een overbodige, foute aankoop geweest, die waarschijnlijk ook weer de deur uitgaat.
Dus sorry als het verkeerd over kwam, maar ik ben gewoon heel benieuwd naar moeders die dragen en hierdoor wel of geen kinderwagen hebben aangeschaft. Tegen welke problemen liep je aan bijv. Ik heb nu inmiddels al 2 punten: - fysieke gesteldheid na bevalling - voorkeur van kind voor bijv kinderwagen ipv draagdoek Hier had ik nog niet bij stilgestaan doordat dit de vorige 2x geen problemen opleverde, maar dat is natuurlijk geen garantie voor de toekomst. Nadelen kinderwagen: - wordt amper gebruikt door meerdere alternatieven - onhandig qua opbergen/woonkamer - groot om mee te nemen in de auto - niet veel keuze i.v.m. lengte man (hij is 2 meter, waardoor hij veel kinderwagens veel te laag vindt) Hier hebben we ons tijdens zwangerschap van dochter uitgebreid over laten informeren, maar uiteindelijk waren er maar 2 of 3 modellen die echt hoog genoeg waren. Gooi mijn felle reactie ook maar deels op hormonen Excuses
Alle reacties zijn heel situatie afhankelijk. Als je graag geen kinderwagen wil koop er dan geen 1. Mocht het nodig zijn kan je ze altijd nog kopen. Ervaar het zelf. Iedere zwangerschap en ieder kind is anders.
Niemand zegt dat het afschuwelijk is en niemand verondersteld dat ze nieuw waren. Ik vind het gewoon raar. Maar goed... Wij hebben niet het ruimtegebrek probleem. En hij staat er gewoon nog van de andere kinderen, dus of ik hem nou wel of niet ga gebruiken, dat maakt niets uit.
Ik denk inderdaad dat je beter kunt afwachten. Dus geen kinderwagen aanschaffen en kijken of dat bevalt. Zoe niet, dan kun je altijd nog een kinderwagen in wat voor vorm dan ook aanschaffen. Veel succes!