hallo leuk hier! ik ben 18 , wil heel graag een kindje ben heel gelukkig samen met mijn vriend van 36! heb 20 juni mijn eerste prikpil gehad ook mijn laaste dus ben benieuwd iemand nog wat tipss? liefs
hee cynthia, welkom! Tsja...tips... euhh... lekker genieten van het vrijen, en daarna hopen op een zwangerschap!
Hoi. Ik ben 10n dagen na mn 22ste verjaardag gestopt met de pil. Nu anderhalf jaar verder. Leeftijd zegt niet zoveel vind ik. Als je alles goed voor mekaar hebt en je bent er helemaal klaar voor, is het toch ok!?
ben ook op mijn 20e gestopt met de pil hebben nu een dochtertje van 2,5 en zijn bezig voor de 2e. wij waren en zijn er ook klaar voor nu is mijn man ook al wat ouder die is nu 31. maar ik was verder eigenlijk overal vroeg mee was op mijn 19e ook al getrouwd. tis maar net hoe jezwlf en je situatie ervoor staat. nu heb ik zelfs nog wel rare reacties gehad hoor. dat het foutje was ed. maar zijn er toch echt bewust mee bezig gegaan en waren ook al 2 jaar getrouwd. de buitenwereld wil er wel eens raar tegenaan kijken. onze vrienden en fam vonden het zelfs tijd worden bij de eerste en vroegen al wanneer die eens in de maak was hahaha. dus zoals ik al zei is echt zoals je er zelf tegenaan kijkt.
Hai. Hier nog een jong iemand. 22 januari word ik 22 jaartjes. Half oktober gestopt met de pil en sinds deze maand echt begonnen voor een kleintje. Vind het heel spannend! Ben 26 december 6.5 jaar samen met mn vriend (die een stukkie ouder is) en we wonen al 3jr samen. Echt gezellie hier!
hoi dames ik ben gina word volgende maand 20 woon samen met me vriend van 28 en hebben een dochtertje van ook volgende maand 2, en ik ben met de pil gestopt, en we gaan er echt voor klussen in maart zo, moeten eerst even paar dingen gebeuren, want stel dat ik meteen zwanger raak, vind fijner eerst die dingen geregeld te hebben. iemand vragen ik hoor het wel
hoihoi, ook hier iemand die bewust jong mama wil worden. ikzelf ben 19 en mijn vriend 29. voor de rest alles voor elkaar dus laat die beeb maar komen.alleen na ronde 9 nog niets
heej meiden ik ben 20 en ik zit nu in men eerste ronden en nu maar hopen he veel suc6 allemaal charlotte
Wat leuk al die meiden van deze leeftijd! Zijn er ook meiden die een vriend rond de 21 hebben net als ik? En weten ouders etc. het?
IK heb zo veel tips. 1.Als je weer je menstruatie wilt hebben kan je beter 3 maanden aan de pil gaan. 2.Als je zwanger wilt worden zo snel mogelijk aan de pil gaan want het duurde bij mij een half jaar (zonder de pil) en ik was nog niet ongesteld. En het kwam dus door de pil waardoor ik weer ongesteld word en dat is wel makkelijk als je een kind wil.
ja is ook leuk allemaal jonge meiden, maar ik heb geen vriend van 21, hij is 28. En hoe bedoel je met weten ouders het? hihi liefst gina
Ik ben 22 en zwanger ( vriend is 26) als ik moet bevallen ben ik net 23... Heel bewust voor gekozen hoor alleen ging het wat sneller als verwacht... Mijn ouders wisten dat we dat graag wilde en ik gestopt was met de pil...
Ik ben nu 20 in maart 21 mijn vriend is 27 in februari 28 en we zitten nu dus in ronde 2... Onze ouders weten het niet dat we bezig zijn met zwanger worden en soms vraag ik me af wat mijn ouders ervan zullen vinden als ik zwanger zou zijn... maar gisteren waren we in een winkel en toen kwam mijn moeder ineens aanzetten met een ooievaar en roept: ja zal ik deze alvast meenemen voor als het ooit zover is bij jullie? en daarna kwamen we langs de boeken en stond er een boek over het boek voor opa's en oma's ofzo en die liet mijn vriend zien en zei: ja als het ooit zo ver is dan krijgen jullie dit boek van ons... Toen zei mijn moeder: ow nou ja dan wacht ik maar af... dus van de ene kant denk ik wel dat ze het ontzettend leuk zullen vinden maar van de andere kant denk ik mmmm kweet niet maar ach het is onze keuze en die moeten ze dan maar accepteren
kben 20 jaar en we zijn al 2 jaar bezig voor een kindje.. dus vanaf mijn 18e al... tis helaas nog niet gelukt.. hopen dat het deze maand raak is
hahah dat denk ik ook altijd ja! hoe zullen ze reageren enzo! En nja we hebben het eigenlijk nooit over kinderen (schoonouders wonen wat verder weg dus zien we maar 1 keer in de 2-3 weken.. en dn praat je niet gelijk over baby's . mn vader, nja haha die denkt dr al helemaal niet aan.. Laatst had ik ipv naar mijn vriend, een sms naar hem gestuurd waarin onderaan stond: kusje aan mijn toekomstige papa. Dus mijn vader stuurt terug...: ? toekomstige papa? hahah nou voelde me zoooo dom! Dus ik gauw een of ander lulverhaal opgehangen dat we misschien een hondje willen en vandaar dat mijn vriend 'bijna papa' wordt. Nou geloof het of niet.... hij geloofde het gewoon.. whahah dat wil wel zeggen dat ie nog tótaal geen kindje verwacht he hahah
hoi hoi, Ik ben ook bewust jong moeder geworden! Op mijn 20 ste krijg ik kriebels en een maand voor ik 21 werd raakte ik zwanger. Mijn vriend is een jaar ouder. Wel heb ik altijd zoiets gehad van ik wil eerst alles op de rail hebben maar dat is ongeacht leeftijd. Ik had een jaar me diploma en we woonde al een jaar in ons eigen huis dus ik was er helemaal klaar voor. Ben nu alweer (ongepland) zwanger van de tweede. Achteraf ben ik nog blijer dat ik zo jong kinderen heb gekregen want we willen de zaak van mijn schoonouders over een paar jaar overnemen( we gaan er nu al in maar pas over 10 jaar gaan mijn schoonouders eruit) dus met kleine kinderen is dat niet handig. Nou ja toen ik er aan begon dacht ik daar natuurlijk nog niet aan
Ik bedoel of je ouders weten dat jullie op dit moment bezig zijn met kinderen krijgen? Ik heb ook alles helemaal goed voor elkaar. ben al 3.5 jaar samen met mijn vriend (ken hem al meer dan 11 jaar haha) heb mijn eigen huisje waar ik met mijn vriend woon een goede baan 2 katjes dus wat wil je nog meer? Ja een klein wondertje maar daar wordt aan gewerkt
Hier nog een jonge mum to be (hopelijk deze maand) Ik ben 22jaar en mijn man 28jaar. We kennen elkaar al 7jaar. Allebei een baan en een huis dus ja waarom niet! Doe wat je gevoel je zegt en als het financieel mogelijk is. Je leeft maar 1x! Onze ouders weten het. Het zit in de familie om jong kinderen te krijgen en het is toch heerlijk als je je opa of oma overgrootopa/oma ziet worden!
Ja mijn dochtertje was eigenlijk een ongelukje(al heb ik een hekel om het zo te noemen, dus ik altijd dat ze welkom was, maar ik ben dus met de pil gestopt, maar in maart zo gaan we echt ervoor klussen, doen het nu nog met condoom zeg maar, moet even nog paar dingetjes in huis gebeuren, want wil extra genieten van de zwangerschap dan omdat dat ook mijn laatste zal zijn( alhoewel je dat nooit met zekerheid kan zeggen, maar wij vertellen het mijn ouders niet,( ze weten wel dat we een 2e willen maar niet wanneer) ik wil het al verassing houden, tot de 12 weken dan voorbij zijn dan vertel ik het met uit eten of zo, maar dat duurt mischien nog wel even En als je toch alles op een rijtje hebt, dan zeg ik altijd waarom niet dan. liefst en suc6 gina
hey meiden ik ben wel niet zo jong meer als jullie maar toch ook geen ouwe rot volgens mij haha. ik ben vorig jaar toen ik 24 was gestopt met de pil, had erg lange cyclus dus kreeg clomid pillen, was toen eeste ronde zwanger, helaas met 9weken een mk, daarna met clomid weer in 1e ronde zwanger maar vorige week met bijna 12weken weer een mk...maar we blijven doorgaan en ik hoop toch dat ik op me 26e wel moeder ga worden... maar als je er klaar voor bent maakt leeftijd denk ik niet uit. wij wouden ook eerst alles op een rijtje, we zijn nu bijna 6 jaar bij elkaar, hebben een half jaar terug onze flat verkocht en nu lekker een eensgezinswonig, 2 auto's lieve hond alles wat we willen dus eigenlijk, alleen nog heel graag familieuitbreiding, maar daar gaan we weer ana werken. iedereen suc6 hier