Hallo! Lees hier best wel wat verhalen van meiden die 'per ongeluk' jong zwanger zijn geraakt.. Maar zijn er ook jonge meiden die bewust zwanger proberen te raken of al zwanger zijn? Ik ben 20 jaar jong en wij proberen nu bewust zwanger te raken..
Hoi wij zijn 23 en 27. En kiezen er ook bewust voor !! Kijk eens bij mijn topic: leeftijd en iets over jezelf Even intypen bij zoeken... Groetjes Gavor
hoi hoi . Ik ben 22 en wij hebben er ook bewust voor gekozen. We hadden het nog wel eerder gewilt maar ja dat lukte niet. Groetjes kim
Leuk zeg! Dat ert zoveel bewuste jonge ouders zijn! Waarom hebben jullie ervoor gekozen om jong ouders te worden?
Hoi Josje. Ik ben 22 en probeer al 5 mnden om zwanger te worden. Mijn man (ja ja, in oktober al 1 jaar getrouwd) is wel iets ouder (28 ), misschien scheelt dat. In mijn sociale omgeving ben ik wel de enige. Ik wil graag jong moeder worden omdat ik er gewoon klaar voor ben. Er is niet iets wat ik nog speciaal zou willen doen voordat ik kinderen heb. (Vaak hoor je dat) En wanneer je jong aan kinderen begint, ben je ook niet verschikkelijk oud wanneer ze het huis uit gaan en dan kan je ook nog lekker genieten van je vrijheid. Groetjes Tanja
Ik heb er ook bewust gekozen en ben 23.. Hier een leeftijdsverschil van 11 jaar, dus mijn man is al wat ouder.
Ik wilde op mijn 21ste ook al heel graag moeder worden, alwel eerder maar had toen nog geen vaste relatie. Nu achteraf gezien ben ik toch blij dat we nog even gewacht hebben.. en nu ik zwanger ben, twijfel ik nog of we niet te jong zijn, dat we niet langer met zn 2en hadden moeten genieten.. Maar zoals hier ook al staat, je bent jong als de kinderen het huis uitgaan, je hebt energie genoeg om met de kids te spelen.. en je ben niet meteen ouderwets! Go for it, als je het zeker weet! Groetjes Kalush
Ik vond mezelf ook best jong toen ik mama werd (was 23 toen ik zwanger raakte en 24 toen ik mama werd). Ik had ook wel eerder gewild, maar vond het ook leuk eerst te trouwen, dus vandaar op mijn 23e. Persoonlijk vind ik het alleen maar meer genieten hoor, sinds ik mijn dochter heb. Dus niks 'eerst genieten'... Tuurlijk is het soms best moeilijk en een hele verantwoordelijkheid, maar persoonlijk denk ik dat dat ook heftig is als je ouder bent. Het is altijd een hele gebeurtenis als je mama wordt, jong of oud. Ik wens jullie allemaal succes met zwanger worden
ik heb al vanaf jongs af aan de wens gehad om voor mijn 25ste moeder de zijn van 2 kindertjes. Nou die wens is bij mij zo goed als vervult de 2e komt over 6.5 weken en ik ben 24 jaar
Hoi hier ook graag willende jonge moeder Ik ben 23 en mijn vriend 28, willen heel bewust zwanger worden. Ook ivm rede van mijn ziekte is het wel sneller dan verwacht, maar de keuze was heel bewust. We hebben 3 jaar verkering as dinsdag en wonen oktober 2 jaar samen. We zijn nu 4 rondes bezig met zwanger worden. Groetjes en succes allemaal dieneke
Op mn 23e bewust zwanger geworden van mn dochtertje, ik wilde altijd al jong moeder worden maar wel moest dan alles op orde zijn. Gelukkig zaten we financieel goed en hadden we een mooie eensgezinswoning kunnen kopen. In mn omgeving kende ik alleen maar 35+ moeders die mij maar wat jong vonden. Velen dachten dat ik als jonge moeder zou falen (kreeg dat ook echt te horen dat ze het maar belachelijk vonden en dat ik aan mn carriere moest gaan werken) Nu zijn ze er allemaal wel op terug gekomen, helemaal mn schoonmoeder, die riep het hardst dat het allemaal wel erg moeilijk voor me zou worden en dat ik niet wist wat me allemaal te wachten zou staan, Maar nu roept ze het hardst dat ze zo trots is op hoe goed ik het allemaal doe. Gisteren toevallig nog een groot compliment gekregen van een vreemde, die vond dat ons kind zo goed luisterde en zo lief en beleefd was, nou dan ben ik super trots natuurlijk
ook hier bewust gekozen voor het moederschap. 22jaar en volop bezig voor ons 2de spruitje. Veel succes Liefs Lies
Jeetje vind het allemaal zo leuk meiden om te zien dat er toch meiden zijn net zoals ik die jong moeder zijn of willen worden super als ons kindje komt ben ik 20 en maar hopen dat we het goed doen daar heb ik soms wel angst voor maar goed als het zover is zal het zich wel redden toch?!
ik vind het heel grappig om te lezen dat er inderdaad best veel meiden zijn die jong moeder willen worden. Ikzelf had dat maar wat graag gewild al heel erg jong. ik denk dat negatieve reacties van mensen vooral voortkomt uit het feit dat ze het zelf misschien liever ook vroeg hadden gewild. niet allemaal natuurlijk, maar meestal is het de man die de boel tegen houdt, ook niet allemaal natuurlijk. Maargoed soms denk ik weleens wat nou als ik wel moeder was geworden op mijn 21e, dan had ik nu een kindje van bijna 9 gehad. had wel heel leuk geweest maar het is niet anders.