Bewust jong moeder worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josje, 5 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik was 21 toen ik (bewust )zwanger was mijn zoon is ook op mijn 21e geboren ..23 was ik toen mijn dochter kwam ...

nu ik 35 ben en ik opnieuw zwanger ben van een hele lieve man ...moet ik wel zeggen dat ik er helemaal anders mee omga ...meer bewust van alles ofzo ....beiden heeft zijn charmes denk ik ..

is wel gaaf om met je puber zoon van 13 weg te gaan die al groter is dan ik , en maatje 46 van schoen heeft hahahhaha

2. ellenD

ellenD Lid

23 mei 2006
    46
    0
    0
    Verzorgende
    Kampen
    Ik was 22 toen ik zwanger werd en ben dus 23 als de baby komt, en dat is ook heel bewust gegaan....ik heb altijd al jong kinderen willen hebben, maar goed, het is natuurlijk altijd afwachten of dat ook gebeurd...dus ik ben dubbel zo blij dat het nu wel zo is....mijn man is 27, iets ouder dus, maar er net zo blij mee!!!!Ik kan me heel goed voorstellen dat er veel mensen zijn die jong kinderen willen....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijzelf nog niet op mijn 16e of 17e zwanger zag zijn, puur omdat ik een kennis heb die wel al zo vroeg kinderen had en haar oudste is voor het grootste deel door haar ouders opgevoed omdat zij naar school ging....

Groetjes EllenD

Deel Deze Pagina