Ik ben benieuwd of er dames zijn die net als mij uitgerekend zijn met kerst? Misschien leuk elkaar de laatst loodjes te volgen?
Ik ben 2de kerstdag uitgerekend! Vandaag mn verlof ingegaan. Lijkt me idd leuk om elkaar op de hoogte te houden. Benieuwd of er nog meer meiden zijn! En jij mams1983?
@lieverd86 wat super grappig. Ook ik ben 2de kerst uitgerekend van de derde. (Icsi kindje) ik ben al even thuis vanwege vakantiedagen die ik op heb genomen en de helft ziektewet ivm bekkenklachten. Ik ben al vanaf 32 weken thuis. Heerlijk.. Voel je je goed? Is het je eerste? En hoe ervaar jij de laatste loodjes?
Ik ben de dag na kerst uitgerekend, telt dat ook mee Morge mijn laatste werkdag, kijk er enorm naar uit!
Nee dat telt niet.. tuuuuuuuuurlijk wel!! Gezellig juist... Jullie werken beide dus door tot 4 wk, knap hoor.. Gaan jullie thuis of zh bevallen?
Ik ben de eerste kerstdag uitgerekend Werk al een aantal maandjes niet aangezien het een extra baantje was en geen zwangerschapsverlof zou krijgen. Je geeft namelijk aan hoeveel uren je kan werken in een maand en dan word je hopelijk ingeplanned. En 8 tot 10 uur staan, lopen, tillen en veel stressen had ik geen zin in. Kon ook niet echte pauzes nemen op het werk (klein fastfood restaurant en vanaf oktober moet je alleen werken savonds). Ga wel nog "full-time" naar school (uni), maar volgende week ga ik fysiek de laatste keer, rest doe ik thuis. Is namelijk 52km rijden naar school.
Wat leuk zeg! Steeds meer meiden! Zijn er vast nog wel meer toch?! @mam1983, dit is mijn eerste kindje. We hebben er 1,5 jaar op moeten wachten en stonden met 1 been al in de onderzoeken etc. Toch voordat we hiermee verder gingen, toch spontaan zwanger geworden. Zo bijzonder! Ik voel me goed, de standaard klachtjes, en inderdaad de laatste loodjes. Ik probeer van elk moment te genieten, ondanks dat het zwaarder wordt. We willen trouwens poliklinisch bevallen en jij?
Hihi van mij wel natascha1. Krijgen jullie vaak ook de reactie van andere 'o goed gepland zeg' maar dan op een sarcastische manier?! Word er soms gek van en denk dan, t komt wanneer het komt! Zo zou er elke keer toch wel iets zijn. Vind t zon loze opmerking!
Hihi thanxx... Ja ik word er gek van die opmerkingen. Als ons kindje maar gezond ter wereld komt en dan na de 37 week. Maakt mij echt niet uit wannr hij geboren word...
Ja hoor! Join the club! Hoe meer zielen, hoe meer geboortevreugde!! Mag ik vragen waarom je word ingeleid?
Dank je wel, De reden dat ik word ingeleid is omdat ik nogal geregeld flauwval. Heb deze zwangerschap last van een veel te lage bloeddruk elke keer en naarmate de zwangerschap vordert gebeurt het vaker. Oorzaak volgens gyn: doordat mijn bloeddruk al laag is en de BM groeit, worden mijn vaatjes vernauwt en verlaagt mijn bloeddruk dus een soort van dubbel. Vandaar de reden met 38 weken inleiden. Ik krijg 6 dec nog een groeiecho, 13 dec nog een controle en dan in de week erna kijken ze naar mijn bmmond of die rijp is en dan krijg ik een exacte datum te horen.
De ene keer voel ik het opkomen en de andere keer is het te laat. Is dus niet echt een touw aan vast te knopen helaas.
1 januari, Mag dat ook? Is een ook feestdag! haha En al die opmerkingen.... hou maar op. Dat is het eerste wat mensen zeggen ja. Lekker gepland! Ach ja. Misschien geen hele leuke tijd, maar het maakt me niks uit!!! Altijd welkom natuurlijk!!!!
Jeetje dat is inderdaad best lang, gelukkig uiteindeljk toch spontaan, bijzonder hoor. Ik heb dus 2 kindjes waarvan we 1 icsi wonder hebben. (Eerste andere partner) Ik ben nu zwanger van derder wonder ook icsi, dus wij hebbenook de mmm doorlopen. Ik wil weer graag thuis bevallen, hopelijk gaat dat allemaal dit keer weer lukken.. Duim duim
Jeetje joh wat enorm spannend.. En wat lijkt me dat naar zeg dat flauwvallen.. Beheerst dat niet je dag?
Hallo allemaal Ben de 19de uitgerekend (weet niet of dat ook telt)maar zou zo ook maar met de kerst kunnen maar ook nog met sinterklaas of oud en nieuw