ben de laatste dagen erg duizelig moet soms op mn knieen gaan zitten om niet te vallen. ik slik ook floradix daar zit ijzer in. ik moet morgen toch naar het wkz dus ga gelijk ff vragen wat dat kan zijn
Ik ben niet dagelijks duizelig, maar ongeveer 1x in de week, vooral als ik lang moet stilstaan. Ik ben zelfs al een keer flauwgevallen. Dit schijnt te maken te hebben met een plotselinge daling van je bloeddruk, maar volgens mijn gynaecoloog komt het wel vaker voor in het begin van de zwangerschap en kan het geen kwaad, zolang je maar niet hard valt natuurlijk Zodra je duizelig wordt even gaan zitten met je hoofd tussen je benen, dan trekt het vaak vanzelf weer weg.
Ik heb juist aan het begin van mn zwangerschap geen last van duizeligheid gehad maar nu sinds een paar dagen wel, nix aan! Maar ja dat kan ook de bijwerking zijn van de medicijnen die ik slik voor mn blaasontsteking dus wie weet is het binnen een week ook zo weer over..tis iig niet prettig nee Liefs Jessy
ik heb er in het begin ook geen last van gehad, nu ook pas. Bij mij komt het vooral als ik te snel opsta, of omdraai, of wat dan ook. Maar m'n bloeddruk is ook bij ieder vk-bezoek erg laag, dus bij mij ligt het daaraan.