Ik ben vermoedelijk zwanger ( kan pas over 4 dagen testen ) maar heb alle verschijnselen hahah.. Mijn man werkt in het buitenlandn en komt de 27e pas thuis... Hebben jullie originele ideeen om het hem te vertellen als hij thuis is?
Ik heb voor ik zwanger werd van die vruchtenhartjes "gespaard". Heb specifiek uitgezocht op de teksten "mama" "papa" en "baby" (of was het nou "me" "you" en "baby"? Nou ja, in elk geval toepasselijke woorden). Ik had het idee om die op een blaadje te plakken en dat duidelijk ergens op een deur te plakken ofzo. Toen ik de test deed, was m'n man er echter bij, dus het plan is helaas niet meer tot uitvoering gekomen
Ik had, voor de lol, een soort van briefje geschreven en dat zou ik hem dan laten lezen. Het briefje was dan zogenaamd door de baby geschreven en in de trant van: wil jij mijn papa wel zijn. Helaas werd het IVF en was er geen verrassing oid meer aan. Toen werd het een bloedtest en een zenuwslopend telefoontje. Elmo
Ik heb hem baby-nikes cadeau gedaan Hij wilde niet bij het testen erbij zijn, omdat ie bang was dat het niet gelukt zou zijn.
ik had bij me 2de zwangerschap een klein t-shirt op zijn bord gelegt met als opdruk hoera je word papa. hij hoefde spontaan niks meer te eten die avond hahahaha
Nu ik er toch aan zit te denken is het ook leuk om mijn jongste zoontje van 1,5 een tshirt aan te laten trekken met : MIJN MAMA HEEFT EEN BABY IN HAAR BUIK! is mss leuker om te doen bij de oma's.... leuk he meiden om het te vertellen?
kweet een leuk idee een mooi siraden doosje van een ketting want die zijn meestal lang en daar de zwangerschap test indoen en dan uit eten gaan en dan hem het geven en dan verwacht hij natuurlijk een ketting of wat anders maar dan is het die zwangerschap test zo ga ik het iig later doen xx
Wij gingen normaal samen testen, maar nog voor ik mijn broek opgetrokken had, stonden er twee streepjes. Dus ik ben gewoon paniekerig en huilerig naar hem toe gelopen
hahahah ja ineens na 2 jaar een posi test.. dat geloofde ik gewoon echt niet... kon niks anders uitbrengen!
Er is ook een boek dat heet geloof ik "help ik hb mijn vrouw zwnager gemaakt" of zo iets... lijkt me wel een leuk idee
dat is echt een leuk boek. Mijn vriend heeft het ook maar heb het zelf ook gelezen dan lees je werkelijk door een man zijn gedachten echt grappig wat er allemaal instaat Uhmz ik heb toen geen verassing kunnen doen was op mijn verjaardag en was eiglk te geschockt om uberhaupt iets te zeggen haha maar toch meteen verteld ipv iets te geven ( ik zou dan babysokjes of een fopspeentje doen met een grappig tekst erbij ) en als je al een kleine hebt is het leuk om een t-shirtje aan te doen met tekst: nu ben ik niet meer in mijn (voorop) en achterop dan een eendje afgebeeld
Haha! Mijne is zo stom ! Ik heb hem gewoon tijdens zijn werk gesmst dat hij pappa wordt! ! Hij kon niet geloven