Mijn zoontje wordt binnenkort 1 jaar (Yay! ) en heb voor de gelegenheid een uitnodigingskaart gemaakt. Nu wil ik deze graag uitgeprint hebben zodat ik ze op de post kan doen. Maar op google word ik er niet veel wijzer van eerlijk gezegd. Waar kan ik dit het beste laten doen?
Ik heb eigen ontwerp geboortekaartjes laten drukken bij een drukker in Tiel, ik weet niet hoeveel geld je er voor wilt uitgeven...
Volgens mij kan dat gewoon bij WIJ fotoservice en kaartje2go. Misschien ook wel bij de HEMA en Kruidvat. Zou eens kijken op deze sites. Eigen ontwerp kan je gewoon toepassen daar. Ik weet het trouwens wel zeker! Wij hadden ook een eigen bewerkte foto en die bij de WIJ fotoservice op kaarten laten drukken. Erg leuk!
Ik doe het altijd via WIJ. Nu voor het eerst bij vistaprint besteld, benieuwd hoe de kwaliteit daar is
Bij de Hema hebben wij eigen ontwerp geboortekaartjes besteld, er waren er best veel scheef, zwarte vegen er op en de enveloppen waren ze vergeten erbij te doen. We mochten wel zelf ergens enveloppen gaan kopen en die betaalden ze dan meteen terug (de goede maat verkopen ze niet in hun eigen winkel) en die met zwarte vegen kregen we geld voor terug of bestelden ze gratis nieuwe bij (weer een paar werkdagen op moeten wachten). Slechte ervaring dus met Hema hier. Service geven ze wel en ze willen het oplossen, maar daar zit je niet op te wachten op dat moment, je wilt je kaartjes kunnen versturen.