Hallo allemaal, Het is zo ver voor ons, Na 5 maanden ontpillen en inzicht krijgen in mijn cyclus en dingen die je er bij voelt gaan we er nu helemaal voor en...... we hebben er super veel zin in. (alleen al om het vrijen zonder condoom haha ) Er zijn vast wel meer stellen die er voor gaan, laat je horen (ik moet dit weekend ongesteld worden en dan aan de slag) Groetjes Pebbles *28*26*30*29*?*
Ik ga sinds februari ook voor het ecchie....helaas spreek ik dan wel over februari 2006... Zonder gekheid: veel succes!
Heej pebbles.... Ik ga ook al een tijdje voor het echie..maarre wilde je ff succes wensen en mooi dat je cyclus meteen zo regelmatig is! KuZzz
Bedankt voor jullie lieve succes wensen allemaal, jullie ook allemaal heeeeel veeeel succes. Groetjes pebbles Wendyp, ben idd heeeel blij met de regelmaat in mijn cyclus.
Nou pebbles, mijn temperatuur heeft zo'n dip gemaakt vandaag dat het redelijke onwaarschijnlijk is dta ik zwanger ben en ja, vanochten dook negatief getest....op naar ronde 6 na mijn miskraam.....pfff wat gaat zo'n jaar snel voorbij....
he, jammer joh. ik kan me voorstellen dat een onderwerp als dit wel even confronterend is als je tot de conclusie komt dat je al weer een jaar verder bent. Succes meis. Pebbles
Hai pebbles ik ga nu voor mijn eerste pilloose maand en ben benieuwd hoe mijn lichaamhier op reageerd. In maart hoop ik ook mee te doen voor het echie.spannend
Succes hoor! Ik heb geen klachten van het ontpillen gehad gelukkig, alleen een vettere huid. ik hoop voor jou ook dat je nergens last van hebt en dat je snel een regelmatige cyclus hebt. Groetjes Pebbles
Tjonge ik geloof dat er maar twee a drie in februari voor het echie gaan? Das niet veel...... Pebbles Zijn er echt niet meer?
wij zijn al heel lang bezig (17 maaden) maar er zullen er vast wel zijn die ook in feb er voor gaan succes hopelijk is het snel raak voor jullie
Wij doen met je mee Pebbles. Deze maand gaan we voor het echie! Afgelopen donderdag gestopt met de pil. Eerst nog zondag of maandag de onttrekkingsbloeding en dan eens zien wat er eerst komt (echte ongi of zwangerschap ). Ik verwacht overigens niet dat het gelijk raak is hoor, maar we zouden het wel leuk vinden! Succes Pebbles!
He, gezellig Lady C nog een stel dat voor het echie aan de slag gaat spannend hoor allemaal, wij hebben ook niet de illusie dat het meteen raak zal zijn hoor (wel stiekem een heel klein beetje hoop natuurlijk) We lopen nog ongeveer gelijk ook, ik heb vandaag mijn eerste cyclus dag en dus weer een cyclus van 28 dagen gehad.(best een beetje trots op mijn lichaam ) Lady C(en natuurlijk alle andere hier) heel veel succes en hou ons op de hoogte meid. Groetjes Pebbles.
voor ons is deze maand ook het startschot gegeven.... hahaha. Nou ja eigenlijk eind januari, maar toen waren we nog op wintersport. en ik wilde wachten tot de wintersport. mijn laatste ongi was precies de week voor het skieen, dus we zijn eigenlijk stiekem al eind januari begonnen mijn 1e NOD ( ) moet ergens rond 18 februari zijn.