Bewust moeder worden voor je 25ste

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jollie, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden

hoi wendiej,
    ja mijn lichaam heeft de laatste tijd ook heel raar gedaan gewoon nite normaal echte zwangerschapsverschijnselen( misselijk, moe , hele pijnlijke tepels, harde onderbuik) maar het was telkens niet raak.
    nu deze maand voel ik helemaal niets .............echt zo raar

2. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    toch wel fijn om te zien dat er meer vrouwtjes zijn die een oudere man hebben.. x

3. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Mijne is een half jaar jonger hihi,maar geestelijk niet ;)(en het gaat niet om leeftijd maar om liefde)

4. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Groot gelijk yvetje zo is het maar net,Het gaat om de liefde

5. Niet meer actief

tamara dat heb ik nu ook ook...

Maar ik denk dat het gewoon het ontpillen is!
    Normaal voel ik ook me eisprong nu voel ik ook wel wat in me onderbuik maar of dat nouy de eissprong is I don't know.
    We zullen zien wanneer ik ongesteld wordt.
    wat er al niet bij komt kijken he. haha

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Klinkt idd echt als ontpillen allemaal.
    In de 1ste ronde na de pil had ik vreselijke pijnlijke tepels......
    Nog nooit gehad........
    En sinds ik met de pil gestopt ben voel ik de ene maand wel mijn eisprong en de andere niet dus heel wisselend.
    Waar ik het met namen aan merk is de afscheiding, die is duidelijk anders dan de rest van de maand......
    Ik hoop voor jullie dat je allemaal snel zwanger bent!

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik heb ook een vriend die acht jaar ouder is.. ik ben zelf 19 en me vriend 27 maar ik ben wat volwassener denk ik haha

8. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Mijn man is ook 9 jaar ouder dan ik. Ik denk dat ik niet meer zwanger word voor mijn 25ste (ik word begin volgende maand 25). :(

9. schatje1

ach jah denk maar zo als je het maar word ;) toch?

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ja als we dat nou eens wisten, dat zou een hoop teleurstelling besparen............
    Maar helaas is het niet zo.
    Als je met de pil stopt lijkt het allemaal zo vanzelfsprekend, maar als het langer duurt dan valt die vanzelfsprekendheid weg.
    Zwanger worden is echt een wonder!

Oh mijn vriend is 4 en half jaar ouder, ik 24 hij bijna 29

11. schatje1

jah zwanger worden is zeker een wonder heb je gelijk in ;)

12. Niet meer actief

nee hoor hier nog eentje!

13. schatje1

haha zijn er toch nog meer die 19 zijn en toch graag kindjes willen.. wel leuk dat je zo met elkaar kan delen wat je meemaakt enzo..

14. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben dan wel niet meer voor mijn 25ste maar wilde toch even reageren.

ik was net 10 dagen 20 toen ik mijn dochter kreeg(nu 15)
    ik was 24 toen ik mijn middelste keer(nu 11)
    en ik was 26 toen ik de jongste kreeg(nu 8).

ik heb nu een nieuwe relatie met een 7 jaar jongere man hij is 27 en ik net 35.

vond het wel leuk om te vertellen eigenlijk omdat jullie het zo over oudere mannen hebben.

het is kei leuk om zo jong moeder te zijn, als ik nu met haar op stap ben , met de oudste denken ze dat ik haar zus ben hahahahhahah.

groetjes peggy

15. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ow nou kijk aan peggy jij hebt er dus wel ervaring mee hihi

16. Niet meer actief

ligt eraan pekske sommige moeders gedragen zich dan meer als vriendinnen als moeders en kleden zich zo ook, DAAR zou ik me als dochter dood aan ergeren er moet wel een duidelijke lijn zijn vind ik.

Mijn moeder was 25 toen ze mij kreeg en ik ben 26 als ik straks beval, vind ik op zich een mooie leeftijd, je hebt wat meer ervaring, zekerheid, een opleiding en of goede baan, dingen die OOK zeker belangrijk zijn bij het opvoeden van een kind want er is niets ergers als je kind op zijn 8e al niet meer kunnen uitleggen wat het moet weten op school alleen omdat jij helemaal geen studie hebt gedaan maar goed je kan ook blijven leren als moeder zijnde natuurlijk.

ik vind vaak wel dat het moederschap onderschat word door jonge mensen je moet jezelf ook kunnen redden als je relatie / huwelijk niet goed gaat (dus ook voor de financien kunnen zorgen en dan niet meteen een uitkering te hoeven aanvragen) kortom onafhankelijk zijn dus! Ik denk niet dat alle meiden dat zijn op hun 19e-20e er zijn uiteraard uitzonderingen.

17. schatje1

haha jah is wel leuk jah

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vroeger zei ik altijd.
    ik wil met me 21ste een baby.
    ben nu 30 en er is nog geen kindje.
    soms lopen dingen anders dan je graag wilt.
    maar rond je 25ste een kindje is een mooie leeftijd vind ik, als je er dan ok aan toe bent natuurlijk, er zullen genoeg vrouwen zijn die er op die leeftijd nog niet aan moeten denken

19. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Ik begrijp jouw wel ponyvile,maar het heeft denk ook met je eigen opvoeding te maken.
    En als je 21 bent kan je ook een goede vaste baan hebben.
    Persoonlijk ben ik er ook niet weg van als moeders er net zo bij lopen als hun dochter.
    Maar ik ben nog jong en mijn man is stukken ouder en heeft ook al een kindje.
    Dus ieder heeft zo wel zijn eigen situatie thuis waardoor hij misschien al wel veel ervaring heeft. x

20. schatje1

het is bij iedereen weer heel anders hoor..

Deel Deze Pagina