Bewust moeder worden voor je 25ste

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jollie, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Je hebt helemaal gelijk Ponyville.
    Soms zie ik meiden met hun moeder lopen en die zijn dan hetzelfde gekleed. Ik vind dat echt geen gezicht......En ik zelf zou het idd niet waarderen als mn moeder er zo bij zou lopen........
    Ik hoop op mn 25 ste moeder te worden en vind dat ook een mooie leeftijd.

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

mijn moeder is daar gelukkig totaal niet zon type voor om er net zo als mij bij te lopen en die zou dat ook nooit doen.. ik vind dat ook niks hoor als ze dat wel zou doen.. maar sommige mensen kunnen het wel weer hebben.. ach jah

3. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    het is maar net hoe je er mee omgaat.

ik kleed mezelf ook heel jeugdig omdat ik me ook geen 35 voel.
    mijn dochter vind dit alleen maar geweldig want ik ben heeeeeeeeelll vaak kleding kwijt.

dat wil niet zeggen dat ik ze niet de normen en waarde van het leven leer.
    dat heeft niks met kleding te maken vind ik.

ik ga echt niet in degelijke kleding lopen omdat ik een moeder ben van een dochter van 15.
    en wat betrefd het vriendinnen zijn met je dochter, dat klopt misschien wel, maar ik heb dan ook een veel beter idee ervan wat er in haar omgaat en waar ze mee bezig is.
    ze zal het mij bv gewoon vertellen als ze er aan toe is om sex te hebben en dan kan ik samen met haar de nodige voorlichting geven en met haar naar een dokter gaan enz.

het is maar net hoe je het bekijkt.

4. schatje1

daar heb je gelijk in pekske ben ik helemaal met je eens is maar net hoe je er mee omgaat ;)

5. Niet meer actief

Ja ik heb een hele goede band met mijn moeder, 4 handen op 1 buik en kan alles aan haar kwijt, toen ik begon met roken heb ik gezegd dat i het eens wilde proberen en ze zei dat ze het natuurlijk niet leuk vond maar dat ik het uiteindelijk dat wel toch stiekum ging doen dus dan maar eerlijk erover, zo is het met alles ook over mijn eerste keer sex bv. Ik ben samen met haar de pil en condooms wezen halen.

het verschil is dat zij geen lage heupbroeken aan had, geen string en niet te strakke korte truitjes, tuurlijk hoef je je niet als een oma te kleden (ik pikte ook kleding van ons mam soms) maar er is een grens en ik zie er weleens bijlopen dat ik denk ; die voelt zich een beetje te jong..

Mijn moeder is gewoon mijn moeder waarmee ik een hele goede band heb, maar een vriendin is toch iets heel anders ... bovendien moet je nog maar even afwachten he ze is pas 15 er kan nog zoveel gebeuren...

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ponyville,

Je hebt precies zo opgeschreven als ik het gedaan zou hebben......
    Ik heb ook een hechte band met ons mam............Kan alles bij dr kwijt en dat is ontzettend fijn. Maar ze is mijn moeder en niet een vriendin, zo ervaar ik dat ook niet.
    En mijn moeder was 23 toen ze me kreeg dus ook nog niet 'oud'.
    Wat betreft die kleding, zeg ook niet dat je je als oma hoeft te kleden maar ik zie soms moeders in korte rokjes, laarzen en topjes met blote buik. Dat hoeft dus van mij niet hoor.......Dat vind ik er niet uitzien en eerlijk gezegd een beetje aso.........

7. schatje1

dat hoeft van mij ook niet hoor.. die korte rokjes.. maar jah

8. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    het schatje1 ben je al een beetje zenuwachtig voor het testen morgen?

9. schatje1

nee niet echt.. ik dacht vandaag dat ik ongi werd maar nee hoor.. :) dus even afwachten en ik ga morgen nog niet testen wacht zoiezo een weekje denk ik ;) maar lief dat je het vraagt hoor haha

10. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    wauw kan je wachten pffffff zou ik echt niet kunnen hihi. Knap hoor..
    heb je verder npg verdachte symptonen

11. schatje1

nou ik heb al anderhalve week ofzo druk op me buik ... en krijg meer last van me borsten.. en heeeeeeeeeeeel erg moe

12. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    nou hopen dat het raak is meis ben je al lang bezig

13. schatje1

bensinds oktober gestopt met de pil maar duurde kei lang voordat ik ongesteld werd.. 53 dagen dus is nu me tweede ronde pas:(

14. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    sow das wel lang dan was je lichaam aardig in de war zeg..
    nou hoop echt dat het raak is. x

15. schatje1

jah was zeker in de war.. dus ben benieuwd haha

16. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Als je geen goede opleiding hebt gevolgd wilt dat niet zeggen dat je dom bent,en dat je je kind geen goede opvoeding kunt geven!En mijn moeder was 38 toen ze mij kreeg(ben nakomertje)maar heeft behoorlijk veel fouten gemaakt..dus leeftijd zegt niet altijd alles ;)

edit:sorry,ik was ff bij aan het lezen en kwam dit berichtje tegen..

17. schatje1

ponyville en daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.. dat ligt er maar net aan hoe je bent opgevoed hoor.. ik ben al heel volwassen en werk hard voor me geld en weet heus wel wat het allemaal kost enz.. dus dat vind ik zeker onzin.. dus denk dat ik dan toch bij die uitzonderingen hoor.. ik snap je verhaal wel hoor maar toch ligt het aan je opvoeding..

18. schatje1

ik ben veel volwassener voor me leeftijd.. dus denk dat het per persoon verschilt.. maar ik snap wel wat je bedoelt ik ken ook een meisje die was met 16 al zwanger.. en ze zei dat ze ervoor gekozen heeft en dan vind ik het toch weer een ander verhaal want ik dacht met 16 nog niet aan kinderen.. kussiej

19. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    he yvetje.. je tekst vind ik erg goed hihi... wilde ik ff kwijt

20. schatje1

jah ben het ook totaal met yvetje eens ;) haha

Deel Deze Pagina