ik ben nu sinds februari van de pil af maar echt bezig? ongeveer een half jaar..' heb al wel een miskraam gehad bij 6 weken. maar tkomt vast allemaal wel goed.. maar verlang er wel erg naar heb jij dat ook x
ja dat was wel balen ja.. De ene keer heb ik er wel rust in dat het nog niet lukt dan heb ik zoiets van het komt wel goed maar aan de andere kant ben ik bang dat het niet lukt ofzo.. maar we zijn nog jong dus het komt vast wel weer goed.. Woon jij op je eigen? x
naa komt vast wel goed.. ik heb mijn kinderwagen al in huis hihi kon je kopen bij de etos met airmiles en dan was hij nog maar 100 euro. stiekem heb ik heel de kinderkamer al bij elkaar haha,,'want ik hou van oude spulletjes dus die kan je niet kopen in een gewone winkel.. wat vind jij een mooie kinderkamer
ik hou niet echt van oud.. ik hou meer van witte meubeltjes met kroontjes erop enzo vind ik altijd wel leuk ..
Wij willen alles of tweedehands of zelf gaan maken niet perse om het geld maar meer om de emotionele waarde, ik vind andere dingen belangrijk zoals een goede kinderwagen, matras, autostoelen enzo, meubels vind ik leuk als ze geleefd zijn of als ze met liefde zijn gemaakt net zoals onze beeb, dus had het er over met mijn vriend vanaaf en die wil eigenlijk gewoon alles zelf maken en dan maak ik alle textiel nou ja zoveel mogelijk. Ja ouder hoeft inderdaad niet te betekenen slimmer of lage opleiding dommer maar in het algemeen stomp je gewoon sneller af als je het niet bijhoud daarom volg ik een keer in de zoveel tijd bv een cursus om je hersens fit te houden, en dat iedereen hard werkt voor zijn centen geloof ik helemaal dat was mijn punt ook niet, wel hoe hoger je opleiding des te minder hard je perse MOET werken omdat je in het algemeen meer verdiend met een goede opleiding / hogere functie. Als je 19 bent KAN je simpelweg geen goede vervolgopleiding gedaan hebben omdat je te jong bent, dus dan zou ik aanraden op bv in de avonduren of paar dagen per week bij te blijven leren, dat is leuk voor jezelf maar heeft je kind later ook veel aan!
hier op deze site zie je ook fotos van mensen met kinderkamer sooow en dan heeft echt iedereen een andere smaak hoor..
he ponyville ik vind geleefde spulletjes ook leuker hoor.. Maar over dat leren ik begrijp je wel alleen niet iedereen kan goed leren. En iedereen staat anders in het leven.. Het komt vast allemaal wel goed met iedereen zolang je er maar 100% zeker van bent dat je voor een kindje zorgen aan kan en dat je het kindje een goede toekomst kan bieden
dus jij vind dat je voor een kind opvoeden allemaal vervolg opleidingen gedaan moet hebben? ik snap hem niet helemaal hoor.. maar dat heeft toch helemaal niks te maken met het opvoeden van je kindje? sorry maar ik snap het niet helemaal hoe je dat bedoelt.. kussiej (en is niet lullig bedoelt hoor haha) ik heb mijn school gewoon netjes afgemaakt en ben nog steeds bezig met een opleiding naar filiaalbeheerder..
ik wil het liefst nog een paar uurtjes blijven werken.. en het leren zit bij me werk in dus dat scheelt haha
ja ik blijf ook nog anderhalve dag werken. maar moet jij geen opdrachten maken voor school dan. ik teminste wel toen ik in de detailhandel zat xx
ow dat is ook weinig hihi.. maar verplichten ze je dan niet om een bepaald aantal uren te gaan werken... maar je man werkt toch ook neem ik aan x